م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

اطلاعیه


دوستای گلم سلام.

بی هیچ مقدمه ای میرم سر اصل مطلب

از اونجایی که امتحانات دی ماه دانش آموزان و دانشجویان شروع شده و

همه ی ما این روزا حسابی درگیر درس و امتحانیم دیگه آنلاین

 هفتگی نداریم تا 23 دی ماه.
تا اون موقع دیگه اکثر امتحانات

تموم میشه. و اما من یه پیشنهاد دارم و اون هم اینکه

اگه موافق باشید همه با هم روز 23 دی اینجا دور هم جمع بشیم

و همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره جوانه آنلاین باشیم!

موافقید؟ اگر موافقید و یا پیشنهادی یا انتقادی دارید خوشحال

میشم نظرتون رو باهام درمیون بگذارید.ممنون

پی نوشت : دی ماه رسیده و امتحانات ما هم شروع شده ،

 برای همتون آرزوی موفقیت می کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:03

من با اینکه اون موقع امتحانام تموم نشده ولی میام!فردای بیست و سوم امتحان ندارم!خییییییییییییلی خوش میگذره!..
امیدوارم کاندید هم شده باشی که با هم جشن بگیریم!!!

چه خوب که میای.خیلی خوشحال شدم.
ممنون عزیزم.امیدوارم هرکسی که لیاقتش رو داره کاندید بشه

فاطمه محسنی زاده دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:51

منم موافقم البته اگه ایشالا قسمت بشه برم تهران دیگه در خدمتتون نیستم
وای خدای من ینی میشه؟؟

ایشالا که قسمت میشه.اگه خدا بخواد میتونی بری.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد