م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

نحوه حضور در اختتامیه جشنواره جوانه



مهمانان رادیو جوان در اختتامیه جشنواره جوانه توجه کنید :


✔ کارت پرینت گرفته شده از سایت حکم کارت ورودی شما به برج
 میلاد را دارد پس و البته با آن امکان استفاده از پارکینگ نیز فراهم است.


✔ دوستانی که عکس روی کتشان مشکل دارد نگرانی نداشته
 باشند به گونه ای این مشکل حل شد
.



✔ نتایج قرعه کشی روز 15 دی ماه مشخص شد و از 17 دی دوستان
 می توانند پس از ورود کد رهگیری کارت خود را پرینت بگیرند
.



✔ کسانی که آیکون پرینت کارت برایشان ایجاد شده
 در قرعه کشی نامشان در آمده است.




✔ با توجه به انصراف برخی از  دعوت شدگان ثبت نام در سایت هنوز
باز است و نتایج قرعه کشی مجدد شنبه 21 دی ماه اعلام می شود
.



✔ دوستانی که قصد شرکت در مراسم را نداند لطفا برای
اطلاع از نتایج قرعه کشی به سایت مراجعه نکنند
.






منبع : سایت جشنواره جوانه

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه سیدموسوی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:16

سلامــ آجی فائزه
خوبی؟
من کد پخش زنده رو وارد کردم اما اجرا نمیشه!
دقیقا کجا واردش کنم؟
میدونم که بلاگفا نیستی و لی تو خودت کجا وارد کردی؟

سلام عزیز دلم.
من خوبم.تو چطوری؟
ببین عزیز بلاگفا تا اونجایی که یادمه یه بخش داشت برای کد ها و یه بخش هم که ویرایش قالب بود.من خودم توی قالب وبم گذاشتمش.ینی بخش ویرایش قالب رو زدم و اونجا اضافه کردم چون بلاگ اسکای فقط همین جوری میشه کد اضافه کرد بهش.حالا تو هم توی بخش امکانات وبلاگ و هم بخش ویرایش قالب امتحان کن ببین چی میشه.ببخش نتونستم خیلی کمکت کنم چون باید یه جایی قرارش بدی که بخونتش.
ایشالا که مشکلت حل بشه.ببخش اگه بد توضیح دادم.

فاطمه محسنی زاده دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:12

سلااااااااااااام چطوری؟
وای فائزه دعا کن هوا خوب باشه که بتونیم بریم
خدا کنه هیچ مشکلی پیش نیاد که بشه بریم
جای تو خیلی خالیه....کاش تو هم میتونستی بیای

سلاااااااااااام.خوبم.تو خوبی؟
ایشالا که هم هوا خوب میشه و هم میتونی بری
دعا کن مشکل منم حل بشه و بتونم بیام.خیلی دوست دارم بیام.
ممنون عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد