م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

تصاویر مراسم اختتامیه سومین جشنواره جوانه


سلام

ضمن تبریک فراوان به تمام برگزیدگان

" سومین جشنواره بین المللی جوانه "

چند عکس از این مراسم باشکوه که روز دوشنبه 23 دی ماه

در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد رو گذاشتم.

برای مشاهده عکس ها کلیک کنید.

نظرات 15 + ارسال نظر
فاطمه سیدموسوی پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:17 http://radiojavanf88.blogfa.com

سلاااااامــ آجی فائــزه
خوبــــــــــی؟
بازگشتتــ رو تبریکـــ میگمــ
کجا بودی؟!!!!

سلام عزیزم.ممنون.تو خوبی.
مچکرم!!!!!هیچی درگیر یه سری چیزا بودم.ممنون که سر زدی

مهدیه جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:39

آبجی ناراحتی؟!

نه عزیزم.چرا باید ناراحت باشم؟؟؟

نسیم یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:49 http://ferekansebartar88.blogfa.com

سلام فائزه جان ! مرسی که بنده رو لایق دونستی و بهم سر زدی ! عزیزم ببخشید من اصلا متوجه عنوان وبلاگ شما نشده بودم در اولین فرصت که یه عنوان جدید به ذهنم برسه حتما تغیرش خواهم داد

سلام نسیم خانوم گل.باز هم خوش اومدید.
خواهش میکنم.وظیفه بود.
نه مشکلی نداره.نیازی نیست تغییرش بدید.هر جور صلاح میدونید

مهشید یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:57

سلام بر همشهری
تورفتیییییییییییییییییییییی؟؟؟

سلام عزیزم.
نه نشد برم.تو چی؟رفتی؟

مهدیه یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:17

نیدونم ی حسی بهم گف ناراحتی!
راستی عکس همسر پیمان طالبی و تو وب فاطمه دارابی دیدی؟!

اون موقع ناراحت نبودم عزیزم.
نه ندیدم.الان میرم میبینم.ممنون که گفتی

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:47 http://khande2020.blogfa.com

سلام آبجی خوبی عزیزم؟
دلم واست تنگ شده بود
آبجی اگه دوست داشتی یه سر به وب غیر رادیویی وجدید من بزن خوشحال میشم

سلام آبجی گلم.ممنون بد نیستم.شما خوبی؟آبجی زهرا خوبه؟
دل منم خیلی براتون تنگ شده
چشم.حتما.مبارک باشه.

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:28

سلام آبجی
مرسی خوبم زهراهم خوبه
یه چند وقتیه کم پیدای چرا؟
منم حس میکنم ناراحتی

سلام عزیزم
خداروشکر
درگیر یه سری مسائلم.آره ناراحتم.مهم نیست.نگران نباشید.

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 15:33

آبجی ممنون که به وبم اومدی خوشحال شدم
با اجازت لینکیدمت

خواهش میکنم عزیزم.وظیفه بود
منم شما رو با افتخار لینک میکنم.ممنون بابت لینک

مهدیه پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:31

دلم برات تنگیده!

سلام عزییییییییزم
وای دل منم خیلیییییییییی برای هممممممممممممتون تنگیده.خیلیییییییییییییی زیاد

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:41

ممنون بابت لینک
آبجی چرا ناراحتی چیزی شده؟
نبینم آبجی گلم ناراحت باشه

خواهش میکنم عزیزم.
چی بگم آبجی جون.
ممنون آبجی گلم.ممنون از لطفت

میم پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:49

سلام شما میدونید تکرار برنامه ی صدا آزاد که ساعت 22 پنج شنبه ها پخش میشه کی ِ؟

سلام.
منتاسفانه من اطلاعی ندارم.
دوستان اگه میدونید لطف کنید و اطلاع بدید.ممنون

مهشید جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:50

سلام گلم چطوری ببین من تا روز آخر تا ساعت 10 صبح داشتم میسوختم که بلیط گیرم نیومد....خیلی ناراحت شدم ولی اون شبم به من خوش گذاش با وجودی که نرفتم

سلام عزیزم.ممنون.شما چطوری؟
آخی.چه بد.خداروشکر که بهت خوش گذشته.این خیلی مهمه

حوریه سلیمان شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:58

سلام عزیزم خوبی؟ارزوی موفقیت برای تو دارم خانم

سلام ممنون از لطفتون.شما خوبید؟
ممنونم.منم برای همه ی شما دوستای گلم آرزوی موفقیت دارم.

مهدیه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:43

فائزه آبجی چی شده؟چرا ناراحتی؟
کمکی از دست من بر میاد؟

چیزی نیست عزیزدلم.نگران نباش آبجی گلم.
ممنون از لطف و محبت و معرفتت

مهدیه سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:14

آبجی من ناراحت باشه و من نگران نباشم؟
مگه میشه...

فدات شم عزیزم.
آره قربونت برم نگران نباش.اگه خدا بخواد و دوباره مشکلی پیش نیاد فعلا دیگه ناراحت نیستم عزیزدلم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد