م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

وبلاگ دوباره فعال میشود!


دوستان عزیزم سلام

بعد از غیبت خیلی طولانی من و غیر فعال شدن این وبلاگ،

من برگشتم تا با کمک و همراهی شما رادیو جوونی های دوست داشتنی

وبلاگ رو دوباره راه بندازم و به وبلاگی که مورد نظر و مورد قبول

شما باشه،تبدیل کنم.

خیلی خیلی از همه ی عزیزانی که توی این مدت لطف میکردند و

به این وب سر میزدند،ممنونم.

از این به بعد پست های جدید رو در این وب خواهید دید.

خوشحال میشم نظراتتون رو ببینم


نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:17

سلام عزیزدلم خوبی؟
به سلامتی انشااله همیشه موفق باشی

سلام عزیزم.خوبم ممنون.شما خوبی؟
سلامت باشی.ممنوووووووون

هانیه شالباف پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 23:14

سلاااام فائزه جانم.احوال شما؟
حتما"
منم کارم رو بعد از مدت ها شروع کردم...شماهم منت بذار و سر بزن

سلام هانیه خانم گل.خوبم مرسی.شما چطوری؟
لطف کردی سر زدی
چشم حتما

فاطمه سیدموسوی شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:23

سلاااااااااام فائزه بانو

سلاااااام فاطمه خانوم گل.خوش اومدی.لطف کردی عزیزم

مهدیه دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:08

فاااااااااااااااااااااااااااااااااائزه اونقدی ک فک میکنی از اومدنت خوشحال نشدم اونقدی از اومدنت خوشحال شدم ک حتی فکرش هم نمی کنی!
وااااااااااااااااااقعااااااا دلم برات تنگ شده بودهااااااا!
اتفاقا هعی میومدم اینجا هعی میگفتم خدایا کی میشه دوباره برگرده باهم راجع به زلزله و جسد و حیوان های زشت بحرفیم!!!

سلااااااااااااااامقرررررربونت عزیزم.مررررررررررسی
دل منم خیلییییییییییییییییییییییییییییی برای همتون تنگ شده بود
مرسی که بهم سر میزدی عزیزدلم
خخخخخخخخیادش بخییییر.چ روزایی داشتیماااا

مهدیه دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:00

آجی شرمنده ب خاطر اونروز نت ام قطع شد تا شب هم وصل نشد خیلی دوست داشتم باهات بحرفم

دشمنت شرمنده عزیزم.این چه حرفیه؟
فدای سرت.منم خیلی دوست داشتم باهات حرف بزنم ولی نشد

پرنیا جمشیدی دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:03 http://parnea92-57.blogfa.com

سلام
بابت حضور دوباره تون تبریک عرض میکنم.
راسی وب بامزه ای دارید

موفق باشید.

سلام
خیلی ممنون.خوش اومدید
شما هم موفق باشید

پرچین خیال سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 http://http://parchinekhialiy.blogfa.com/

اجی فائزه به این زودی منو فراموش کردی؟من هنوز لینکت کردم ولی تو منو حذف کردی....

من؟؟؟؟؟؟؟امکان نداره من همچین کاری کرده باشم آبجی.میدونی من چند ماهه اینجا نبودم که بخوام وب کسی رو حذف کنم؟
حتما یه اشتباهی شده عزیزم.از دستم ناراحت نباش.نمیدونم چی شده اینجوری شده.شرمنده.دوباره لینکت کردم عزیزم.

جمعى از هواداران یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:56

با سلام
میهمان ضیافت ما باشید
همهبا هم....به مناسبت تولد حسن اسماعیل پور
قرار ما
یکشنبه١٢مرداد
ساعت٢٢
منتظرتون هستیم..... بابت تاخیر شرمنده
ادرس ما
12560.blogfa.c

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد