م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

مصاحبه حضوری گزارشگری رادیو


اعلام اسامی  ثبت نام شدگان و زمانبندی مراجعه

 حضوری
جهت مصاحبه دوره گزارشگری باشگاه رادیویی جوان









قابل توجه کلیه داورطلبان ، رعایت نکان زیر الزامی است :


  ◄ آوردن کارت شناسایی معتبر هنگام مراجعه

◄ رعایت پوشش اداری

◄ حضور به موقع


نشانی محل برگزاری مصاحبه : تهران - بلوار آفریقا -

خیابان تابان غربی - پلاک9 - طبقه اول - باشگاه رادیویی جوان


شماره های تماس :

88884938 - 88884936


برای مشاهده اسامی ثبت نام شدگان و زمان بندی مراجعه حضوری

کلی‍ـــــــــــــک کنید


منبع : باشگاه رادیویی جوان

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:55

سلام. مرسی از اطلاع رسانی تان. اما هر چه کلیک می کنم نمی توانم اسامی را ببینم

سلام.خواهش میکنم.
احتمالا ایراد از مرورگرتون هست.چون من خودم بارها امتحانش کردم و اسامی برام باز شده.من یک بار دیگه لینک رو مجددا انجام میدم انشاا... که درست میشه و شما اسامی رو میبینید.اگر هم درست نشد شما میتونید به آدرس bashgah.radiojavan.ir مراجعه کنید و اونجا اسامی رو ببینید.

مهدیه چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:55

بسیار بسیار عالی

خوش به حال کسایی که این فرصت بی نظیر رو بدست آوردند

مهشید جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 http://sokoteharf.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد