م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

دریافت کارت ورود به مراسم جشنواره جوانه


پرینت گرفتن از کارت ورود به مراسم اختتامیه جشنواره

جوان و رادیو ( جوانه ) امکان پذیر شد.

برای پرینت گرفتن کارت کد ملی و یا کد رهگیری خودتون رو

وارد کنید و کارت ورود به مراسم رو پرینت بگیرید.


کلی‍ــــــــک کنید.




نظرات 5 + ارسال نظر
مهدیه پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

http://khabarfarsi.com/ext/7769789

چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
پستشو بذارم؟؟؟؟

احمدی جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:49

سلام بر دوسی عزیزم خوبی خوشی سلامتی؛چ خبرا؟دلم برات ی ذرررره شده؛نظر میذارم نگی نیومدی خخخ؛ دوستدار همیشگیت زهرا راسی چون وبت برای جشوارس خصوصی میدم

سلام عزییییییییییزم
تو خوبی؟خوش میگذره بدون من؟؟؟
مرررسی که نظر دادی
نه عیبی نداره.ممنوووووون که اومدی

مهدیه چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:44

گلی نیستی کجایی؟!

سلاااااااااام
خوبی؟
درگیر یه سری مسائل بودم نتونستم زیاد بیام اینجا.
ممنون که سر زدی عزیزم

زهرا قاسمی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:30

سلام آبجی گلم خوبی؟ نیستی چرا؟
نگرانت شدم

سلاااااااام آبجی جونم.
من خوبم.شما چطوری؟
گرفتار بودم گلم.وقت نکردم بیام.
ممنون عزیزم.لطف کردی سر زدی عزیزدلم

نسیم پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 00:57 http://ferekansebartar88.blogfa.com

سلام دوست عزیز !!!!!!! تبریک بابت وب زیبا تون !!! خوشحال میشم به پاتوق رادیویی ما هم سری بزنید و اگر مایل هستید جهت تبادل لینک خوشحالم کردید

سلام به شما نسیم جان.
خیلی خوش اومدید
ممنون از لطفتون.
چشم.حتما.با افتخار لینک شدید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد