م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

بهترین سردبیر


دوستان عزیز سلام.


در این پست از شما میخوام که از بین سردبیرهایی که

اسمشون رو در زیر مشاهده میکنیدبگید که کدوم یک :



برنامه های مفیدتر،قوی تر و بهتری میسازه؟



آیتم های مناسب و جالبی پخش میکنه؟


و در کل بگید که به نظر شما قالب کاری
کدوم یک از سردبیر ها رو بیشتر میپسندید؟



اگر بخواید به سردبیر منتخب تون
از 1 تا 10 امتیاز بدید چه امتیازی رو میدید؟

همچنین میتونید نظرتون رو درباره هرکدوم از این سردبیرها بگید.

البته ناگفته نماند که تمام سردبیر های رادیو جوان بهترین هستند.


این هم اسامی سردبیران :

حامد مرادیان
لیدا عرفانیان
شایان بهلولی
عباس پیری
شکوفه موسوی
مهدی شاه رضایی
حسن صنوبری
زهره عبدالرحیم
علی نوبخت
شاهین شرافتی
انسیه شمس الهی
سمانه مبلغ حسینی
سیروس رجبی
علیرضا محمدنیا

در صورتی که اسم سردبیری که از نظر شما در کارش
موفق تر هست در بین گزینه ها نبود خودتون اسم سردبیر
رو بگید و امتیازی رو که در نظر دارید عنوان کنید.


باز هم تاکید میکنم که تمام سردبیران رادیو جوان

در کارشون بهترین هستند.


در آخر بین سه نفری که رای بیشتری رو بدست آوردند

رای گیری مجدد میشه تا بهترین سردبیر

از نظر مخاطبان رادیو جوان مشخص بشه.

نظرات 14 + ارسال نظر
زهرا قاسمی یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:13

سلام آبجی گلم خوبی؟
همه ی سردبیر های که گفتی خوبن
اما خانم عرفانیان بهتره
من امتیاز 10 از 10 رو بهشون میدم چون قالب کاری شون رو دوس دارم

سلام آبجی گلم.ممنون.شما خوبی؟
به به.موافقم باهاتون.ممنون که نظر دادید

فاطمه قاسمی یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14

سلام عزیزم
فقط خانم عرفانیان
امتیاز من ۱۰
هرچند بعضی وقتا به کامنتاشون جواب نمیدن

سلااااااام
ممنون بابت نظر و امتیازتون :)

هانیه شالباف یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 http://radiojavan-88.persianblog.ir

سلام خوبی عزیزم؟من به سیروس رجبی امتیاز 10 رو میدم چون بخش های متنوعی توی برنامه هاش داره...
با گذاشتن اینجا شب نیست 8 هم گل کاشتن...

سلام.ممنون
امتیاز و اسم سردبیر منتخب شما هم ثبت شد.
ممنون.

هانیه شالباف یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09

البته من به حسن صنوبری هم امتیاز پنج رو میدم ...
چون موضوع شباشب رو به موقع توی سایت نمیذاره امتیاز کامل رو نمیدم.

ممنون بابت نظرتون.
اولین امتیاز به حسن صنوبری هم ثبت شد.

نیلوفرنوحی یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:29

سلام.../
مم خانوم عرفانیان رو انتخاب می کنم...
دلیلمم اینه که هم موضوعاتی که انتخاب می کنن عالیه و هم آیتم هایی که انتخاب می کنن...

سلام.
تا الان خانم عرفانیان از همه بیشتر رای آوردند ولی برای قضاوت زوده!
ممنون بابت نظرتون.

سیده فاطمه سیدموسوی یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:34 http://RADIOJAVANF88.BLOGFA.COM

سلام خانومی ؟؟؟حالت خوفه؟؟؟آپ میکنی خبر نمیدی؟؟؟؟سیروووووووووووووووس رجبی که تکه...10حقشونه...

سلام.
ممنون.
من تا الان دوبار برات کامنت دادم اما مثل اینکه نرسیده بهت.
اتفاقا بهت خبر دادم اما نمیدونم چرا نرسیده !
ممنون.رای شما هم ثبت شد.

فائزه عباس پور سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:45

اینم رای خودم!
اولین منتخب من خانم عرفانیان هستند که بهشون 10 میدم
دومین منتخبم آقای مرادیان هستند که بهشون 7 میدم.
به آقای رجبی 8 میدم.
به آقای صنوبری هم 8 میدم.
آقای بهلولی و خانم موسوی هم 6 ونیم میدم!
هنوز هم هستند سردبیرایی که بخوام بهشون رای بدم اما تا همین حد کافیه!

فاطمه زاهدی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:19 http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلام عزیزم
اینم رأی من:
آقای شاهرضایی10
آقای استاد احمد:9
خانوم شمس الهی:9
خانوم ملالو:10

سلام
ممنون از رای خوبتون.
رای شما ثبت شد.

سحر پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 http://mojejavan.blogfa.com

به نظر من همه شون عالی هستن
ولی به خانم عرفانیان و آقای صنوبری امتیاز کامل میدم
آقای رجبی هم عالی هستن ولی از نظر تهیه کنندگی بهترن...
به آقای شاهرضایی امتیاز 8 میدم.
و همچنین آقای بهلولی و آقای نوبخت و خانم عبد الرحیم که بهشون امتیاز 7 میدم.
در مورد بقیه سردبیرا واقعا نمیتونم قضاوت کنم چون همه شون از بهترین ها هستن...

امتیاز ها و توضیحاتتون خیلی خوب بود.
ممنون.

سحر پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 http://mojejavan.blogfa.com

وای خانم شمس اللهی رو یادم رفت بگم
بهشون 9 امتیاز میدم

ممنون بابت امتیاز
شما حدس میزنید بهترین سردبیر چه کسی انتخاب بشه؟

سحر پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:28

فکر میکنم خانم عرفانیان انتخاب بشه

با توجه به رای هایی که تا الان داده شده منم همین فکر رو میکنم
البته همه ی ما میدونیم که سردبیران رادیو جوان همه بهترین هستند.در اینجا میخواستم که نظر مخاطبان رادیو رو محک بزنم.

سحر پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31

منم همین فکرو می کنم
همه ی سردبیرا بهترینن
مهم اینه که همه دست به دست هم دادن تا رسانه ی بی نظیر، شبکه ی رادیویی جوان از همیشه بهتر و بهتر باشه.
ومهم اینه که مخاطبان از کارشون راضی هستن

بله.صددرصد.
واقعا بابت زحمت هایی که میکشن ازشون ممنونیم.

نیلوفرنوحی جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:27

سلام.../
من به خانم عرفانیان امتیاز ۱۰ رو میدم...

سلام.
ممنون که امتیازتون رو هم عنوان کردید :-)

سحر پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:31

تبریک میگم به سردبیران منتخب مخصوصا خانم عرفانیان

تبریک میگیم بهشون
راستی شما دوست داری نظر سنجی ادامه داشته باشه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد