م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

اسامی حاضران در اختتامیه مسابقه طنز رادیو جوان اعلام شد


845 نفر برای شرکت در اختتامیه مسابقه طنز ثبت نام کرده بودند و

ظرفیت استودیو یک تنها 300 نفر است به همین دلیل هم بعد از قرعه کشی اسمی

300 نفر اعلام می شود البته کسانی که در روز اول ثبت نام کرده بودند

و تعدادشان 45 نفر بود بدون قرعه کشی در فهرست وارد شدند.

 20 نفر هم فهرست ذخیره وجود دارد که در صورت انصراف

 به ترتیب اولویت برای شرکت دعوت می شوند.

توجه کنید که

1-      به هیچ اعتراض و پرسشی در خصوص قرعه کشی پاسخ نخواهم داد

2-      بدون کارت ملی برای شرکت در مراسم تشریف نیاورید

3-      قبل از ساعت 13:30 امکان ورود فراهم نیست

4-      رعایت پوشش اسلامی برای کلیه مدعوین الزامی است

5-      با تک تک دوستان جهت هماهنگی نهایی تماس گرفته می شود.






منبع : صفحه مربوط به سومین مسابقه طنز رادیویی

نظرات 5 + ارسال نظر
هانیه شالباف یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:19 http://radiojavan-88.persianblog.ir

سلام عزیزم ...خوبی؟
بالاخره نتایج قرعه کشی رو زدن راحت شدم...
شما شرکت کرده بودی؟

سلام عزیزم.ممنون.شما خوبی؟
بله بالاخره اعلام شد
نه من شرکت نکرده بودم.
تبریک میگم که اسمتون دراومده.

سمانه یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:22 http://avayeradiojavan.blogfa.com/

مرسییییییییییییییی فائزه جونم
خبر خیلییییییی خوبی دادی
موچکرم

خواهششش میکنم :-)
به شما هم تبریک میگم

سیده فاطمه سیدموسوی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:22 http://RADIOJAVANF88.BLOGFA.COM

آخییییییییییییییش بالاخره زدن خداروشکر!!!!!!!

خداروشکررر که یه جمع از نگرانی در اومدن.
به شما هم تبریک میگم

فاطمه زاهدی یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:44 http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلام عزیزم
مرسی بابت اطلاع رسانیت
شاد باشی فائزه جان

سلام عزیزم
خواهش میکنم :-)
ممنون و همچنین شما

مهدیه دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:11

چ جالب!اسم مامان و بابا من درومده اسم من نه!!!!

جدی میگی؟؟؟؟؟
خی‍ـــــــــــــــــــــــــــلی جالبه!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد