م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

نتایج داوری نیمه نهایی مسابقه طنز رادیویی

نتایج داوری در مرحله نیمه نهایی مشخص شد و

اسامی 8 راه یافته به فینال مشخص شدند

فینالیست های سومین مسابقه طنز به ترتیب حروف الفبا

به شرح ذیل معرفی می شوند...


برای مشاهده اسامی به ادامه مطلب مراجعه کنید!

       بشیر اسماعیلی  

 فاطمه ترسا   

     شیما جعفرزاده    
     وصال  روزبهی    
  فریبا زمانی     
   الهام شاهی    
       بینه سادات صدر     

امیر عضد    

سه نفر نیز به عنوان نفرات نهم تا یازدهم به عنوان ذخیره

( در صورت انصراف هر کدام از فینالیست ها) معرفی می شوند 

 حامد صادقی 

مجید اجاقلو

راضیه محمد حسین زاده


 تبریک میگیم به این عزیزان و براشون آرزوی موفقیت داریم


منبع : سایت سومین مسابقه طنز رادیویی

نظرات 9 + ارسال نظر
حوریه سلیمان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:41

سلاااااااااااااااااااااام فائزه جان عزیزم تولدت مبااااااارک بهترین ها را برایت ارزو دارم

سلاااااااااام آبجی عزییییییییییییزم
ممنووووووووووووووون از لطفت آبجی گلم.خیلی محبت کردی

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:24

سلااااااااااااااااااااااام آجی کوچیکه
تئلدت مبارررررررررررررررررررک
ببخشید خیلی دیر بهت تبریک گفتم آخه امروز اصن خونه نبودم
امشب جشن تولدت میام حتما

ببین فاطمه باید ما رو دعوت کنه؟
آخه مگه تولد تو نیست؟
چرا همه کارا رو انداختی گردن فاطمه؟

شوخی کردم بابا
تا امشب

سلاااااااااام آجی بزرگه
ممنووووووووووووووووون عزیزم
این چه حرفیه.خیلییییییییییییییی لطف کردی گلم
بیا عزیزم.خوشحال میشم
خخخخخخخخ
چی بگم والا.آبجی فاطمه زحمت کشیده.دستش درد نکنه
قررررررررربانت آجی عزیزم
راسسستی آبجی اگه دوست داری شمارتو بذار برام

فاطمه سیدموسوی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:35

سلام آجی .....
نـــــــی نـــــــــــی تولدت مبارک!!!!!!!!!!!!!!!

سلام آجی گلم
ممنوووووووووووووووون عزی‍ــــــزم

فاطمه سیدموسوی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:53

فائزه کجا زندگی میکنی؟؟؟/

من شیرازم عزیزم

فاطمه سیدموسوی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:57

به به شیراز!!!!!تو جشنواره جوانه شرکت کردی؟؟؟؟؟؟

آره شرکت کردم.

فاطمه سیدموسوی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:59

تو چه بخشی؟؟؟من که فقط تهنا هنرم وبلاگ نویسیه!!!!!!!!!

منم فقط وبلاگ نویسی.
شااااااید به احتمال خیلییییی کم توی یکی دیگه از بخش ها شرکت کنم.شایدم یه وبلاگ دیگه زدم.شایدم هیچکدوم!

فاطمه سیدموسوی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:03

عههههههههه!!!!!!خب من برم دیگه امشب احتمالش کمه که بیام تولدت آجی...تولدت مبارک

باشه عزیزم
خوشحال شدم باهات حرف زدم.ممنون که بودی
مچکرم از لطفت عزیزم.قربانت...

مهدیه یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:14

توفلدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک

ممنوووووووووووون عزییییییییییییییزم

سمانه دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:19

سلاملکم
واااااااااااااای من نتونستم جشن تولد بیام
ولی اینجا تولدت رو با یک روز تاخیر تبریک میگمتولدت مبارک فائزه جونمایشاا...1000000 ساله بشی

سلاااااااااام
آخی.جات خیلی خالی بود عزیزم
ممنووووووووووووووووووووووووووووووون گلم.لطف کردی خانومی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد