م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

رضا دژبدی از هنرجویان باشگاه رادیویی جوان

رضا دژبدی از هنر جویان باشگاه رادیویی جوان

او که ورودی مهرماه 90 این باشگاه است اکنون یکی از

برنامه سازان و همکاران شبکه ی رادیویی جوان به شمار می رود.




به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

او سابقه نویسندگی در برنامه های علمی شبکه، آیتم سازی برای

برنامه های جوان ایرانی سلام، و سبقت آزاد و یکی از سردبیران برنامه

منطقه آزاد و دستیار تهیه کنندگی در جوان ایرانی سلام و سبقت آزاد

را در شناسنامه ی کاری خود ثبت کرده است.

در اولین تیزر جشنواره جوانه که سال 90 ساخته شد او نقش جوانی

را بازی می کرد که با گلدان از ترمینال به سمت جشنواره حرکت می کرد.

اکنون پس از گذشت 2 سال ازآن روز ها با او به گفتگو نشسته ایم.



آقای دژبدی چه خبر؟

 نمی دونم چه خبر ، اما چشم انتظار اخبار دقیق تر از کنداکتور

جدید هستم تا بدونم با برنامم چندچند می شم...


ما هم چشم انتظار اخبار و اتفاقات جدید در ماه های پیش رو هستیم

ولی فعلا مهمترین اتفاق این روزها جشنواره ی جوانه است.

حالت با جوانه چطوره؟

من که خیلی از جوانه خاطرات خوبی دارم. در واقع شاید بشه گفت

اون گلدونی که در جشنواره جوانه ی یک، بدست گرفتم هدیه ای بود

که به خودم ، اهدافم و انگیزه هام دادم. با اون گلدون هم دیده و

 هم شنیده شدم.
برای منی که تازه کار بودم، اتفاق هیجان انگیزی

 بود که برای اولین بار
در اون کلیپ همزمان دیده و شنیده می شدم

 و همه ی اینها در
شرایطی بود که در اون مقطع سنی و کاری

اصلا شرایط خوبی به لحاظ روحی نداشتم .

اما اون کلیپ و اتفاقاتی که می افتاد خیلی به تغییر

فضاهای روحی و زندگیم کمک کرد.


با تغییر موافقی؟

آره خب. تغییر شاید در قدم اول حصار امنی که دور خودت و زندگیت چیدی

 را به هم بزنه و جابجا کنه اما در ادامه فضاهای جدیدی برات ایجاد می کنه

 که می تونه کلی اتفاقات خوب را رقم بزنه.

 ودر مورد کلیپ جوانه.این تغییر در انگیزه هاو حال و هوات چطور ایجاد شد؟

   خب ... اون کلیپ اولین تجربه ی تصویری من بود. با همه ی جذابیت هایی

 که یک کار تصویری بخصوص برای یک تازه کار داره. خستگی هاش باعث
 
می شد خستگی هامو فراموش کنم و تازگی هاش باعث می شد

کلی طراوت وارد زندگیم بشه... وقتی برای ضبط یک سکانس پیاده

و سوار شدن از وانت 18 بار صحنه را تکرار کردیم ، با هر تکرار،

 بیشتر و بیشتر یاد می گرفتم که نا امیدی


پایان هر راه نرفته ایه و تمرین  و مرارت رمز پیروزی.

  حالا که بعد از دو سال به اون روزا بر میگردی دست آوردت از اون ایام چیه؟

بزرگترین دست آورد من در این سال ها پذیرفتن قانون تغییر و الزام به

درس گرفتن از رنج هاست و فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم

 که به سمت رسانه اومدم و پشیمون هم نیستم.

نظرات 11 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:10 http://mojejavan.blogfa.com

سلام
گفت و گوی جالبی بود
ممنون

سلام.
بله خیلی جالبه.ایشالا در آینده گفتگوی پذیرفته شدگان این دوره باشگاه رو ببینیم

فاطمه قاسمی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:00

سلام آبجی ممنون جالب بود

سلام. آبجی
خواهش میکنم

حوریه سلیمان چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:08

سلام فائزه خوبی ؟عالی بود الهی که همه دوست داران رادیو موفق باشند .

سلام.ممنون شما خوبی؟
انشاااالله...

reihane rostami پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 http://patoghejavooni

فاطمه محسنی زاده پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:50

سلاااااااااااام چطوری؟
گفتگوی جالبی بود
من عکس شونم ندیده بودم ولی میدونستم که همشهری منونن
ولی نمیدونستم برنامه سازی هم میکنن
ازشونم پرسیدم ولی چیزی نگفتن
احتمالا چون هنوز برنامه های جدید قطعی نیست
من که مردم.....آخر نفهمیدیم چه برنامه هایی جایگزین قبلیا میشن

سلاااااااام.ممنوووون.شما خوبی؟
چه خوب که همشهریتون هستند.
دور از جونت.یه کم دیگه تحمل کنیم میفهمیم چه برنامه هایی جایگزین میشه

فاطمه محسنی زاده جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:33

وااااااااا
فائزه مگه یادت رفته منم شیرازیم؟

آره صب که میدیم.......جز این نمیشه کاری کرد

اااااااااااااااااااا راس میگیااااااا
پاک یادم رفته بود!!!!
جدی همشهریمونن؟؟؟؟؟؟؟جااااالب تر شد!
آره والا.جز صبر کاری نمیتونیم انجام بدیم!

مرجان فرهمند شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:21 http://2500aryaie.blogfa.com

سلام بانو !
روز میلاد حضرت معصومه و روز دختر بر تو وهمه دختران خوب ایرانی تبریک وتهنیت میگم.
سرفراز باشید.

سلام بر شما خانم فرهمند عزیز
ممنووووووونم ازتون.
منم این روز مبارک رو به همه ی دختران گل و پاک ایرانی تبریک میگم.همینطور میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) رو.

reihane rostami شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 http://patoghejavooni.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟

امروز ساعت 20.30 آنلاینم خوشحال میشم بیای جشن روز دختره[چشمک]

راستی روزت مبااااااااااااااارک[بوسه][بوسه][بوسه]

سلاااااام عزیزم
ممنووووون.تو خوبی؟
چه عاااااااااالی.نمیدونم بتونم بیام یا نه
خداکنه بتونم بیام.چون خیلی دوست دارم بیام.
ممنووووووووون.روز تو هم مباااااااااررررررررررک

مهشید شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 http://www.plus14.blogfa.com

سلام چطوری هزیزم به منم سر بزنی خیلی خوش حال میشم راستی لینکی

سلام.چشم حتما.
شما هم لینک شدی

فاطمه قاسمی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:46

ولادت حضرت معصومه(س)وروزدخترمبارک
روزت مبارک عزیزم

منم تبریک میگم این روز فرخنده و مبارک رو
روز شما هم مبارک باشه آبجی گلم

علی ن جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:14

سلام رضا دژبدی ، بقول خودش یه رگه اش شیرازیه

سلام.
بله.خوشحالیک که شیرازی هستند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد