م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

کلیپ رادیو جوان


دوستان عزیز چند کلیپ از رادیو جوان براتون آماده کردم.

برای دانلود و مشاهده کلیپ ها به صفحات وبلاگ مراجعه کنید و

صفحه " کلیپ های رادیو جوان " رو باز کنید.

یک کلیپ هم از اختتامیه سومین مسابقه طنز رادیویی

گذاشتم که برای مشاهده ی اون میتونید صفحه

"کلیپ اختتامیه مسابقه طنز رادیویی" رو باز کنید.

پشت صحنه اینجا شب نیست 6 رو هم گذاشتم.

در صفحه " کلیپ شباشب"

اونجا میتونید کلیپ ها رو دانلود کنید و از دیدنشون لذت ببرید.

خوشحال میشم نظراتتون رو درباره کلیپ ها بدونم.

تشکر میکنم از خانم مهدیه عرب دوست عزیزمون که

 زحمت کشیدند و کلیپ های اختتامیه و

 کلیپ های رادیو جوان رو به من دادند.

ممنون بابت همراهی همیشگی شما

نظرات 10 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:29

وای
من که حتما دانلودشون میکنم
ممنون ازت

خواهش میکنم
ایشالا که خوشتون میاد

فاطمه قاسمی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:23

ممنون عزیزم اون سه تا کلیپ اولی رو دارم ولی بقیه ش وحتما دانلود میکنم

خواهش میکنم.
مطمئنم خوشتون میاد.چون واقعا عالی هستن

MASOOME دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:05

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام اجی فائزه گل و گلاب خودم.

سلااااااااااام آبجی معصومه دوست داشتنی خودم.منور کردی وب منو خانومی

نیلوفرنوحی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:43 http://2rooznameyejavane.mihanblog.com

سلام.../
من یه در خواستی ازتون دارم...
به وبلاگی هست به آدرس
radiojavane.blog.ir که حسابی
با کپی عکس بدون اجازه مخالفه
ولی چندتا از عکسای وبلاگ منو
بدون اجازه برداشته و با یه تغییر کوچولو
تو محیط فتوشاپ چاپ کرده
من واقعا تعجب کردم
به نظرتون باید چی کار کرد؟
من دوست ندارم مطالبی رو که با زحمت
پیدا می کنم رو کپی کنن و بعدشم به
ادعا کنن که کس دیگه ازشون تقلید کرده!
می تونین زمان گذاشتن پست هارو هم ببینید!

سلام.
بله این وبلاگ خیلی روی این مطلب حساسه.
مسلما هیچ کس دوست نداره مطالبی که با زحمت آماده کرده رو بقیه کپی کنند و استفاده کنند.
منم خودم واقعا بدم میاد.
راستش یکی از عکس های وبتو دیدم که گذاشتند.نمیدونم چی باید بگم.شاید سوء تفاهم باشه.شاید هم اتفاقی!
واقعا نمیدونم!

مهشید سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 http://plus14.blogfa.com

سلام چطوری میگم تو رفتی به سبقت آزاد به یه مجری رای بدی یه سوال دیگه توی جوانه شرکت کردی؟؟؟

سلام.ممنون.تو خوبی؟
آره رای دادم.ولی اسمم رو ننوشتم.
توی جشنواره هم شرکت کردم.

مهدیه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:23

خواهش میکنم...وظیفه بود

لطف کردی

فاطمه زاهدی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:32

سلام عزیزم
چقدر خوب
مرسی برای کلیپ ها
انشا اله که موفق باشی

سلام
خواهش میکنم
امیدوارم که راضی باشید

فاطمه محسنی زاده چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:56

نیلوفر جون
فک نکنم اینجوری باشه
احتمالا سوءتفاهم شده
بالاخره پیش میاد که عکسا یا ساعتا به هم نزدیک و شبیه بشن
درست نیست در مورد کسی که نمیشناسیمش اینچوری بگیم

منم همینو میگم.
اما شما یه سر به وبلاگ جوان و جوانه بزن.به نظر من اگه موضوع کشدار بشه به ضرر هر دو طرف تموم میشه.

هانیه شالباف پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:05 http://radiojavan-88.persianblog.ir

سلام ابجی ...خوبی؟
جریان چیه؟باما قهری سر نمیزنی؟
واسه کلیپ ها حتما دانلود میکنم....دست گلت درد نکنه

سلام عزیزم.ممنون.تو خوبی؟
عزیزم من که سر میزنم ولی تو آپ نیستی.البته یکی دو روزه کم میام نت.ببخش
خواهش میکنم.امیدوارم لذت ببرید

نیلوفرنوحی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:14

خوشبختانه سوء تفاهم بود و حل شد...
مرسی ازتون

خداروشکر که حل شد.
خواهش میکنم.ما از شما ممنونیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد