م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان باشگاه رادیویی جوان


زمان ثبت نام هنرجویان:

از تاریخ  شنبه مورخ 23 شهریور 92 تا دوشنبه

25 شهریور 92 در باشگاه رادیویی جوان انجام می شود.



متقاضیان با در دست داشتن فیش واریزی به مبلغ 5میلیون ریال

معادل پانصد هزار تومان به شماره حساب 106108242 بانک تجارت

شعبه صداوسیما به نام شبکه رادیویی جوان مراجعه کنند.


مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:


کپی شناسنامه (تمام صفحات)

کپی کارت ملی (پشت و رو)

گواهی آخرین مدرک تحصیلی

کارت پایان خدمت برای آقایان

شش قطعه عکس سه در چهار

قابل توجه :

مبلغ واریز شده به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.
دقت لازم در این خصوص به عهده متقاضیان خواهد بود.


برنامه ی کلاسی خواهران:

دوشنبه ها از ساعت 8 صبح الی 18 و سه شنبه ها 8صبح الی
 17 و از تاریخ 15 مهر ماه تا 13 اسفند 1392 خواهد بود.


برنامه کلاسی برادران:

سه شنبه ها 8 صبح تا 18 و چهارشنبه ها 8 صبح الی17
 و ازتاریخ 15 مهر ماه تا13 اسفند 1392 خواهد بود.


نظرات 10 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:01

سلام ببخشید مسترد یعنی چی؟!

سلام.
یعنی اینکه مبلغی که واریز میکنید پس داده نخواهد شد.اگر مبلغ رو واریز کنید و بعد پشیمون بشید که توی کلاسهای باشگاه شرکت کنید مبلغ پرداختی برگردونده نمیشه.

مهدیه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:52

بله مرسی از توضیح کاملتون!

خواهش میکنم عزیزم.

فاطمه قاسمی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:21

سلام آبجی اون صفحه ی که گفتی نیست تو وبت ولی قبلا بود

ممنون.نمیدونم چرا!کدش هست ولی خودش نیست

فاطمه قاسمی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:31

آبجی جون ازطرف من به خواهرت تبریک بگو

چششششم.
ممنونم از لطفتون

فاطمه قاسمی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:45

کاش خواهرت کرمانشاه قبول میشدخودم همه جوره هواش وداشتم

قربون محبتت برم من عزیزم.حیف شد!کرمانشاه هم زده بود توی انتخاب هاش.ولی خب خدا خواست اینجا قبول بشه.

فاطمه قاسمی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:50

ایشالا که موفق بشه دامغان هم شهرخیلی خوبیه

مرسی عزیزم.آره خوبه!
خدا کنه مامانم کوتاه بیاد!خخخخخخخ

فاطمه قاسمی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:57

خیالت راحت مامانت راضی میشه

ایشاااااااااااااالااااا
ممنووووووووون

علی نقدی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:11

سلام و درود به شما بخاطر نوشته های زیباتون در شب 5

من تاحالا نمیدانستم که شیرازی هستید
بسیار خوشحالم که یه همشهری دیگر در شب 5 دارم واز این بابت مشعوف شدم
شما درشیراز ساکن هستید؟

سلام.ممنون از شما
من هم خیلی از این بابت خوشحالم.
بله من در شیراز ساکن هستم

نیلوفر پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:29 http://2rooznameyejavane.mihanblog.com

سلام.../
فردا از ساعت 17 تا 19 جلسه ی نقد آنلاین داریم...
خوشحال میشیم تو ام بیای...
نقد برنامه ی شباشبه...
اگه میای اطلاع بده..
با تشکر
امضا: دو روزنامه ی جوانه

سلام.
چه عالی
راستش معلوم نیست بتونم بیام.معذرت میخوام که نمیتونم اطلاع بدم.

مهشید شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 http://www.sokoteharf.blogfa.com

سلام امیدوارم وقتی برزگ شدم غبطه ی اینو نخورم که نمیتونم به باشگاه جوان برم بگید ایشاالله ...
ایشاالله فعلا این درسو کتاب و مدرسه اومده تو راه بندون
البته تا یک هفته ی دیگه

سلام.
ایش‍ــــــــــــالا
بله دیگه.فعلا درس و مدرسه در حال شروع شدنه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد