م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

آغاز ثبت نام فصل سوم مسابقه صدا آزاد


ثبت نام فصل سوم مسابقه صدا آزاد

در صفحه radiojava
n.ir

آغاز شد.

علاقه مندان به شرکت در مسابقه صدا آزاد

 هر چه سریعتر دست به کار بشید.

http://s1.picofile.com/file/7955864622/%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7%D8%A7.bmp


منبع : صفحه برنامه سبقت آزاد

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه محسنی زاده دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:32

خب من که از این هنرا ندارم
ممنون اطلاع رسانی میکنی

منم همینطور!!!!!
خواهش میکنم

مهدیه سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:43

باید ب یکی از اقوام اطلاع بدم!!

آفری آفرین
خوب کاری میکنی

محمدرضاعباسی شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:32

سلام من به مرحله بعد رفتم.مرحله دوم مسابقه کی شروع میشه؟؟؟؟؟؟ مرسی محمدرضاغباسی هستم.

سلام.
خوش اومدید به این وبلاگ.
تبریک میگم بهتون.راستش من فعلا اطلاعی ندارم.چون هنوز فراخوان دور دوم مسابقه از طرف رادیو جوان و برنامه سبقت آزاد اعلام نشده.مطمئن باشید به محض اینکه خبری در این رابطه منتشر بشه حتما در وبلاگ قرار میدم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد