م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

برنامه های جدید رادیو جوان


تا به حال دو تا برنامه از برنامه های جدید رادیو جوان

 اعلام و معرفی شدند.

برای مشاهده اسم و اطلاعات برنامه ها

به صفحه "رادیو جوان نو می شود! "

مراجعه کنید.

" با سپاس از همراهی همیشگی شما "

نظرات 7 + ارسال نظر
مهشید چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:41 http://plus14.blogfa.com

سلام عزیزم چطوری دلم برات تنگ شده بود خیلی زیاد هرجا هستی شادباشی

سلام گلم.ممنون.تو خوبی؟
وای دل منم خیلی تنگ شده بود برات.کجایی؟؟
ممنووووووووون.ایشالا تو هم همیشه شاد باشی

فاطمه محسنی زاده چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:39

سلاااااااااااااااااااااااام
سلام مدرسه رو برسون مخصوص....وای نمیدونی چقد خوشحالم مدرسه نمیرم.....انقده خوبه....دیگه صبح زود از خواب بیدار نمیشم

ممنون خبر دادی....من ی جایی دیدم که طالبی و اسماعیلا پرو برنامه قهوه قند پهلو رو اجرا میکنن ولی اینجا ننوشته بودی
خب ولش کن فرا گوش میدم اگه یادم نرفت

سلااااااااااام
سلامت باشیخوش به حالت.دانشگاه میری؟
خواهش میکنم.
من خبر نداشتم وگرنه مینوشتم.
دلت میاد یادت بره؟برنامه جدیده هااااا

حسنا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 http://www.alpski2.blogfa.com

فایزه جان می توانی از یک جایی بفهمی که آقای اسماعیل پور سیگار می کشد یا نه؟لطفا

جااااااااااااان؟؟؟؟؟
از کجا بفهمم عزیزم؟؟؟؟؟
ولی خب نیازی نیست بفهمم.میدونم و مطمئنم که سیگاری نیستند ایشون.

فاطمه محسنی زاده پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:09

نه من پشت کنکوریم امسال
راستی این رشته خواهرت چی چی بود؟اسمش خیلی پیچیده بود....ژئوفورمولوژی
بعد خواهرت چیکاره میشه؟؟
وای نه دلم نمیاد....اسماعیلپور گوینده محبوبمه....امروزم که کلا تو گوشم هندزفری بود

وای حسنا این چه حرفیه
اصلا آقای اسماعیلپور اینجوری نیستن
از این حرفا نزنین پشت شون من خیلی ناراحت میشم

آهااااااااااان.ایشالا موفق بشی عزیزم
خخخخخخخ.اسمش ژئومورفولوژی بود.این یه شاخه ی تخصصی از زمین شناسی و جغرافیاست.یادم نیست آخرش چیکار میشه!خودش میدونه
منم دلم نمیاد نشنوم!راستی دیدی چقد بده آقای اسماعیل پور و شهرابی نیستن توی شباشب؟
حسنا جان لابد یه دلیلی داشته که این سوالو پرسیده.منم خیلی تعجب کردم از سوالش.ولی عیبی نداره.بنده خدا سوال داشته.ما که نمیدونیم چرا پرسیده

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:22

سلام آبجی خوبی ممنون بابت اطلاع رسونیت

سلام عزیزم
ممنون.شما خوبی؟
خواهش میکنم

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:26

آبجی خیالت راحت همه ی امکانات وبت کار میکنه ازساعت گرفته تا آهنگ وبت

ممنون که بهم گفتید.

سین جیم جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06

این شکلکای جدید بلاگ اسکای چرا این مدلین؟؟؟

والا منم نمیدونم!!!!
هم خوبن و هم بد!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد