م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

نظرسنجی!


از بامداد روز 5شنبه سری جدید برنامه های رادیو جوان

به روی آنتن رفت.

ساعت 2 بامداد 5شنبه 11 مهرماه 1392 برنامه ی

هفت گنبد برای اولین بار پخش شد.

بعد از اون برنامه های موسیقی شب ، شوروشیرین ، ادبستان ،

تنفس صبح ، ورزش صبحانه رادیو ، پیک آرامش ،

 خانه ام همین جاست ، با من ورق بزن ، قهوه قند پهلو ،

دنیایی داریم ، توپ ، کافه رادیو 2 و صدا آزاد 


در ساعات مختلف روز به روی آنتن رفتند.

بعضی از این این برنامه ها برای اولین بار پخش میشدند و

بعضی از برنامه ها هم قبلا پخش میشدند اما با گروه

برنامه ساز متفاوت.به این معنا که برنامه هایی

مثل توپ تنها تیم برنامه ساز اونها تغییر کرد.


بعد از مدت ها بالاخره امروز انتظار ها به پایان رسید

 و تعدادی از برنامه های سری جدید رو شنیدیم.


* شما کدوم برنامه ها رو شنیدی؟؟؟

* کدوم برنامه از همه بیشتر نظرت رو جلب کرد و

از کدوم برنامه توقع بیشتری داشتی؟؟؟

* تصمیم گرفتی روزهای آینده کدوم یک از برنامه هایی

که امروز شنیدی رو به هی‍ـــــــــچ وجه از دست ندی و

کدوم برنامه رو اگه نشنوی برات زیاد فرقی نداره؟؟؟



* کلا نظرت راجع به سری جدید برنامه ها چیه؟؟؟


خوشحال میشم نظرت رو درباره این پست و مطالبش بدونم.

 بازم از همراهی همیشگی شما ممنونم

http://www.7upload.ir/uploads/w481752__.bmp

نظرات 18 + ارسال نظر
مهدیه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:35

کلا نظرم راجع به سری جدید خوبه!
تصمیم گرفتم قهوه قندپهلو رو همیشه بشنوم!کافه رادیو و شور و شیرین و ادبستان و شور و شیرین هم نشنوم خیلی مهم نیست!!!!!!

خیلی خوبه که نظرت خوبه
چه تفاهمی!من متاسفانه برنامه شوروشیرین و ادبستان رو نشنیدم.شاید اگه بشنوم تصمیم بگیرم همیشه بشنوم.اما خب ساعتت پخشش ممکنه نذاره این اتفاق بیفته!!!!

fateme seyedmoosavi جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:44

salaaaaaaaaaaaaaaaamkhoobi azizam????

سلاااااااااااام فاطمه خانم گل.
ممنون عزیزم خوبم.تو خوبی؟
کجایی؟کم پیدایی؟نیستی؟!

سین جیم جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:03

سلام دوست جان

راستش خیلی مشتاقم بدونم برنامه ها چه تغییری تو ساختارشون اتفاق میفته !

امیدوارم اتفاقای خوشحال کننده بیفته و برنامه ها اونطوری باشن که مخاطب انتظارشو داشته باشه!

پستت هم خیلی عالی بود
ممنون از اطلاع رسانیت

سلام دوست جون!!!!!!
منم خیلی مشتاقم!
انشاالله که همینطوره.ببینیم بالاخره مخاطبان ناراضی راضی میشند یا نه!
ممنون از لطفت.
خواهش میکنم

مهشید جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 http://sokotaharf.bogfa.com

سلام عزیزم من قهوه ی قند بهلو رو خیییییییییلی دوست دارم یکی بخاطر مجریاش یکیم بخاطر سردبیر بااستعدادش واقعا این بمبه

سلام گلم.
منم همینطور.از این برنامه خیلی خوشم اومد.
برنامه ی خیلی جالبیه.خصوصا موضوع برنامه و مسابقه که متناسب با موضوع هر هفته تغییر میکنه.
گوینده ها و عوامل برنامه هم که عالی هستند.
خداقوت میگیم به عوامل برنامه های جدید

fateme seyedmoosavi جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 http://radiojavanf88.blogfa.com

man dirooz ghand pahloo ro shenidam ali boodnazaret?????

منم هم اونو شنیدم هم برنامه های دیگه رو
آره خیلی عالی بود.
نظرم هم مثبت مثبته!!!

fateme seyedmoosavi جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 http://radiojavanf88.blogfa.com

fek mikardam barname haye jaded kheiiiiiiiiili badan vali na kheiiiiiiiiiiili khooban!!!!

من هیچ نظری نداشتم که خوب خواهند بود یا نه.ولی دوست داشتم برنامه های قدیمی میموندند.
آره منم نظرم عوض شده.برنامه های جدید خیلی خوبن.
راستی برنامه ی دنیایی داریم رو شنیدی؟

fateme seyedmoosavi جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 http://radiojavanf88.blogfa.com

mamnoon ke ghofti Azizmman beram dighe!!!!!kari nadari????good bye

خواهششش میشه عزیزم
برو به سلامت
خوشحال شدم باهات حرف زدم.بای بای

fateme seyedmoosavi جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 http://radiojavanf88.blogfa.com

na nashnidamesh!!!!!kei pakhsh mishe????rasti har vaght on boodi ye tak bezan roo ghooshim manam biam

کاش شنیده بودی
خیلی دوست دارم نظر کسایی که شنیدن رو بدونم!!!
بعد از برنامه قهوه قند پهلو
باشه عزیزم.حتمممممممممما

زهرا قاسمی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:38

سلام آبجی فائزه گل خوبی؟
به به چه پست خوبی من که متاسفانه فعلا نتونستم برنامه های جدید رو بشنوم ولی بچه ها گفتند که قهوه قند پهلو خیلی خوب بوده
منم تصمیم گرفتم گوشش کنم

سلااااااااام آبجی گلم.ممنون خوبم.تو خوبی؟
وای که چقدر دلم تنگ شده بود برات
ایشالا که بتونی بشنوی برنامه ها رو

علی ن جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:16

سلام همشهری

سلام و درود به شما آقای نقدی

فاطمه محسنی زاده جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:50

دیشب برات نظر نوشتم بعد تایید نمیشد....اعصابم خورد شد دیگه یادمم رفت چی نوشته بودم
ولی منم قهوه قند پهلو ، توپ ، بومرنگ ،دنیایی که داریم ، معجون ، جمعه جوونی و یه برنامه هم امروز عصر بود که فرزاد حسنی مجریش بود...فک کنم خوب بود آخه من کاما نشنیدم.....ولی بقیه برنامه ها رو دوس داشتم

آخی عزیزم...
ممنون بابت نظرت.درکل راضی هستی از تغییر برنامه ها؟

راضیه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:16 http://hasan-esmaeilpur.blogfa.com/

سلام فائزه جون !!! خوبی عزیزم ؟!
من راستش اصلا وقت نکردم برنامه های جدیدو بشنوم . متاسفانه !!!
ولی منم مث زهرا قاسمی عزیز ، از بچه ها شنیدم که قهوه ی قند پهلو خیلی خوب بوده !!!
اگه شنیدم نظرمو میگم حتمن!!!
آهان ، یه چیزی! به نظرم وبلاگت نسبت به بقیه ی وبلاگا خیلی بهتره . چون خیلی بهش میرسی . جدا امیدوارم موفق باشی فائزه جان !!!

سلام عزیزم.ممنون خوبم.شما خوبی؟
حیف شد.انشاالله بتونی از این به بعد بشنوی برنامه ها رو
آره.قهوه قند پهلو واقعا عالی بود.
ممنوووووووونم.لطف داری عزیزم.من وظیفمو انجام میدم
انشاالله همه ی شما عزیزان همراه هم همیشه و همه جا موفق باشید

fateme seyedmoosavi شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:30

salam javoon irani

علیک سلام نوجوون ایرانی

مهدیه شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:36

من از برنامه بومرنگ هم راضی بودم!

آره این برنامه هم خوب بود.ولی یه کوچولو خانم اکبری کم انرژی بودند.فقط یه کوچولو.ولی بازم برنامه خیلی خوبی بود.

زهرا قاسمی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:30

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام آبجی گل
ممنون خوووووووووووووووووبم
منم خیلی خیلی دلم تنگ شده بود

امیدوارم که بتونم برنامه های جدید رو یشنوم
به احتمال زیاد برنامه های شنیدنی ایی هستند.

سلااااااااااااااااااااام عزیزم
خداروشکر که خوبی
انشاالله که میتونیخداکنه همینطور باشه

فاطمه محسنی زاده شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:31

سلام عزیـــــــــــــــــــــــــــــزم
من کلا از برنامه ها خوشم اومد....به نظرم چن هفته باید بگذره تا اینا جاشونو باز کنن قشنگ جا بیفتن بعد نظر درست و حسابی داد ولی در کل خوبن ....به نظرم امیدی هست...خخخخخ

سلاااااااااااام گلم.
منم تا الان از اکثر برنامه هایی که شنیدم خوشم اومده.صددرصد همینطوره که میگی.

فاطمه قاسمی یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:35

سلام گلم خوبی؟
من متاسفانه نتونستم برنامه هاروبشنوم امیدوارم درروزهای آتی بتونم بشنوم

سلام آبجی عزیزم.ممنون.شما خوبی؟
انشاالله که بشنوید برنامه ها رو.

هانیه شالباف دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:32 http://radiojavan-88.persianblog.ir

ســـلـآمـــ...
خوبی؟چه خبر؟خوشی؟
به نظرم "قهوه قند پهلو"خوب بود
امیدوارم همینطور خوب پیش برن

سلاااااام
ممنون خوبم.تو خوبی؟
آره قهوه قند پهلو خیلی خوب و جدید بود!!!!
خداکنه.امیدوارم همه ی برنامه ها خوب باشند نه فقط چند تا از برنامه ها

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد