م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

پژمان جمشیدی در برنامه "سبقت آزاد" شبکه جوان !!


برنامه "سبقت آزاد" کاری ازگروه جوان وجامعه است که

 روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 به طور زنده

ازشبکه جوان پخش می شود.

در برنامه سبقت آزاد سه شنبه  16مهر ماه با حضور میهمان

 برنامه پژمان جمشیدی فوتبالیست و بازیگر

درمورد موضوع قهرمان زندگی ، گفت وگو می شود.

 بخش های دیگر برنامه شامل : گزارش آزاد ، عبور آزاد ،کیانوش آزاد ،

دست نوشته های یک ذهن آزاد وزندگی آزاد است.







عوامل برنامه

مشاور محتوایی : مرسده بابایی
تهیه کننده :سیروس رجبی
گوینده :سعید پور محمودی


منبع : سایت رادیو جوان

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:29

به بهبا اینکه ی پرسپولیسی هستن ولی حتا میشنوم!

خیلی خوبه پرسپولیسی هستن
خداکنه منم بتونم بشنوم

fateme seyedmoosavi دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:44 http://radiojavanf88.blogfa.com

baba in jamshidi karesh doroste!!!!

بل‍ــــــه!پس چی فکر کردی؟

فاطمه محسنی زاده دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:39

من که نتونستم بشنوم ولی یهو روشن کردم و صدای پژمان جمشیدی رو شنیدم که نشد بازم کامل گوش بدم
خلاصه من که چیزی از این برنامه نفهمیدم
تو برنامه شونو گوش دادی؟

نه عزیزم.منم نشنیدم برنامه رو.
اما پژمان جشمیدی امروز یعنی 3شنبه مهمون برنامه سبقت آزاد هستند.اگه دوست داری بشنوی برنامتو تنظیم کن که امروز بتونی برنامه رو کامل بشنوی.

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:38

سلام ممنون بابت اطلاع رسونی شما

سلام.خواهش میکنم عزیزم.راستی شما برنامه رو شنیدی؟؟؟؟؟؟

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:39

آبجی جون گوشیت دست خودته ؟می خوام فرداشاید باهات تماس بگیرم یه کار مهمی دارم

آره آبجی جون.
همیشه دست خودمه.
فقط صبح تا ساعت 2 که مدرسه هستم.ظهر خونه م تا ساعت 5.بعد 5 تا 7 کلاس دارم.هرررررروقت دوست داشتی زنگ بزن آبجی

فاطمه سیدموسوی چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:36

سلامــ... خوبی دوست عزیزم؟؟؟؟امشب 19تا20آنلاین هستم خوش حال میشم بیای...[نیشخند]

سلام عزیزم.
چه عالی.الان میام

مهشید چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:17 http://sokoteharf.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام چطوری میگما یه وقت فک نکنی بی معرفت شدما بخدا من میام ولی کامنت نمیذارم این بار به غیرتم برخورد گفتم یه حاضری بزنم

سلااااااااااااااام عزیزم
وای نه گلم.این چه حرفیه عزیزم؟؟؟؟
خیلیییییییییی ازت ممنونم که به وبم سر میزنی.هم از تو و هم از همه ی همراهان وب

زهرا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:14 http://radiojavan88.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟؟
سرنمیزنی به ما

سلااااااااام عزیییییییزم
کی میگه من سر نمیزنم؟؟؟؟؟؟؟
من همش فکر میکنم تو نیستی توی وبت برا همین کامنت نمیدم وقتی میام.وگرنه به خدا همیشه میام.چشششم از این به بعد کامنت میدم.حتی اگه خودت بگی نیستی توی وبت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد