م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

شباشب با اجرای تک نفره!


سلام و درود

بی هیچ مقدمه ای میخوام برم سراغ اصل مطلب.

نمیدونم دیشب برنامه شباشب رو شنیدید یا نه

برنامه دیشب شباشب رو فقط جناب آقای اسماعیل پور

 اجرا کردند و آقای شهرابی نبودند.در طول برنامه هم گفته شد

 که آقای شهرابی دیگه نیستند و از این به بعد باید برنامه

 رو فقط با اجرای آقای اسماعیل پور بشنویم.

من خیلی از این موضوع ناراحت شدم.

شباشب دیگه رنگ و بوی قبل رو نداشت.

حس و حال شب هایی که آقای اسماعیل پور و

شهرابی با هم اجرا میکردند رو نداشت.

علتش هم هیچ ربطی به نوع اجرای آقای اسماعیل پور نداره

و تنها دلیلش نبود آقای شهرابیه که نیستند تا اجرای

فوق العاده ی آقای اسماعیل پور رو تکمیل کنند.

آقای اسماعیل پور مثل همیشه تمام انرژی شون رو

برای اجرا گذاشتند و خیلی عالی برنامه رو اجرا کردند

 اما چون آقای شهرابی نبودند

برنامه جذابیت و دلنشینی سابق رو نداشت.

خداروشکر که حداقل آقای اسماعیل پور هستند.

چون اگه ایشون هم نبودند دیگه برنامه هیچ و پوچ میشد!

چون کسی به اندازه این دو نفر نمیتونه شباشب رو

 به یه برنامه ی بی نظیر تبدیل کنه.

از آقای اسماعیل پور به خاطر زحمتی که میکشند و

 برنامه رو اجرا میکنند واقعا ممنونیم و یه خداقوت جانانه

 بهشون میگیم.اما من مطمئنم اگه از خود ایشون هم بپرسیم

با ما هم عقیده هستند که شباشب دیگه مثل سابق نیست.

امیدوارم که آقای شهرابی برگردند.

شباشب از نظر من مخاطب قویترین برنامه بین برنامه های

 اینجا شب نیست بود اما الان...

 پی نوشت 1 : من خودم از هواداران پروپاقرص آقای اسماعیل پور هستم و به هیچ وجه با گذاشتن این پست نمیخوام اجرای ایشون رو زیر سوال ببرم و جسارتی به ایشون بکنم.ایشون مثل همیشه بی نظیر اجرا کردند برنامه رو اما تنها علتی که میگم برنامه به هیچ وجه مثل سابق نیست نبود آقای شهرابیه.چون ما به شنیدن شباشب با دو گوینده عادت کردیم و به نظر من کسی به جز این دو نفر مناسب اجرای دو نفره ی شباشب نیست.

پی نوشت 2 : شباشب هنوز هم یه کم !! توی قلب ما جا داره.امیدواریم که
همه چیز مثل سابق بشه.

پی نوشت 3 : کیفیت برنامه از نظر متن، آیتم و ... هیچ تغییری نکرده و مثل سابقه.از تمام عوامل برنامه هم ممنونیم.چون میدونیم که نبود آقای شهرابی به این عزیزان مربوط نیست!خودمونی بگم!دستور از بالاست!!



نظرات 27 + ارسال نظر
مهدیه پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:59

خیلی خوبه ک به نقد برنامه پرداختین

ممنون.
نظر شما چیه؟

مهدیه پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00

چه علامت سوال با معنی ای...

آره واقعا!
من خودم از دیشب تا حالا این شکلیم.به خدا نمیدونی چقد به خاطر رادیو جوان ناراحتم.

سحر پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13

سلام

آره واقعا شباشب مثل سابق نبود
خود آقای اسماعیلپورم گفتن که ایشون و آقای شهرابی باهم اومدن تو برنامه!
من نمیدونم چه دلیلی داره که اجرای شباشب یه نفره باشه
اگه علتش تنوع تو برنامه ست که ما شباشبو بدون تنوع دوست داریم ولی بدون آقای شهرابی نه...

سلام
ممنون بابت نظر عالیت.
آقای اسماعیل پور خیلی حرف قشنگی زدند.
من مطمئنم نظر 99 درصد از شنونده ها همینه.
کاملا باهات موافقم.

سحر پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14

راستی ممنون از پستت فائزه جون

خواهش میکنم عزیزم.
امیدوارم بتونیم همه با هم کاری کنیم که این وضعیت درست بشه.

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:08

سلام آبجی خیلی پست عالی ای گذاشتی دستت دردنکنه
من اینقد ناراحت شدم به خاطر اینکه دیگه آقای شهرابی در برنامه ی شباشب نیستند اصلا برنامه یه جوری شده جاشون خالیه تو برنامه ایشالا یه طوری بشه برگردند به شباشب

سلام عزیزم.
خواهش میکنم.واقعا درد دلمه!!
منم خیلییییییییی ناراحت شدم.ما شباشب رو دوست داریم.رادیو جوان رو دوست داریم دلمون نمیخواد این اتفاقا بیفته.
امیدوارم همه چی درست بشه

راضیه پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:08 http://hasan-esmaeilpur.blogfa.com/

آره دقیقا !! حرف دلو زدی فائزه ...

حرف دل هممونه
من مطمئنم که همه ی شنونده ها همین نظر رو دارن.واقعا تاسف برانگیزه

زهرا قاسمی پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:24

سلااااااااااااااااااااام فائزه جان خوبی؟

پست عالی ایی گذاشتی آبجی جون
بله شباشب بدون اجرایی آقای شهرابی در کنار آقای اسماعیل پور دیگه اون شباشب شنیدنی نیست هرچه که آقای اسماعیل پور زحمت بکشند باز جای خالی آقای شهرابی در برنامه احساس میشه.
من خیلی ناراحت شدم که آقای شهرابی دیگه نمیان

سلااااااااااااااااام عزیزدل من.مررررسی.تو خوبی؟
دقییییییقا همینطوره که میگی.کم کم کار به جایی میرسه که فکر کنم اگه باز هم نظرسنجی انجام بدند که از عملکرد شباشب راضی هستند شنونده ها یا نه آمار برعکس دفعه قبل بشه.

fateme.s پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:33

vaiiiiiii!!!!sharabi

بد جور دلم گرفته.واقعا دیگه نمیدونم باید چی بگم.

راضیه پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:54

والا من سعی میکنم نا امید نشم ولی از خیلی اتفاقایی که ممکنه بیوفتن ( در ادامه ی این روند ) خیلی میترسم .... داره کیفیت ها واقعن میاد پایین ...

آره واقعا
اگه بشه و وضعیت درست بشه که همه ی ما خلی خوشحال میشیم.
من برای رادیو جوان خیلی ناراحت و نگرانم

مهدیه پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:16

واقعا برنامه ای مثل شباشب اجرای تک نفره مناسبش نیست...وقتی هم اجرا ای دونفرس باید اجرای گوینده ها ب هم بخوره واقعا آقای احمد پور چ زوجی مناسب تر از آقای شهرابی برای حسن اسماعیل پور میخواد پیدا کنه؟!

دقیقا همینطوره
هیچ کس غیر از این دو عزیز مناسب اجرای شباشب نیستن.
باید تمام تلاشمونو بکنیم تا همه چی درست بشه

لیلا پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:33

سلام فائزه جان. ممنون عزیزم بابت این پستت که درد همه ی رادیو جوونیاست.
اون علامت سوال رو هم خوب اومدی.
من که دیشب تو شب 6 کلی کامنت بابت بی خبر رفتن سجاد گذاشتم بلکه صدام به جایی برسه. (امیدوارم)
خیلی دلم میخواد فقط بگن چرا؟ اگه حرف تنوعه کجا دیدین یه گوینده پرطرفدار که خودش باعث تنوع برنامه بود رو حذف کنن. خدا میدونه چقدر ناراحتم و چقدر حرص خوردم.

سلام عزیزم
واقعا باهات موافقم.
کاملا درست میگی
منم خیلییییییییییییییییییی ناراحتم اما راستشو بخوای فکر نکنم اوضاع مثل قبل بشه متاسسسفانه.خیلی بده که نیستند دیگه.
شباشب هر شبش یه تنوع بود.دیگه نیازی به تنوع نداشت.
اصلا به نظر من شباشب از اون دسته برنامه هاییه که بدون تنوع همه دوستش دارن.هر وقت یه آیتم برنامه تغییر میکرد آدم دوست داشت بازم مثل قبل بشه.
فقط امیدوارم برگردن.وگرنه شباشب شنونده هاش رو از دست میده.

لیلا پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:44

فائزه جان من خودم یکی از هواداران هزاران آتیشه حسن اسماعیل پور هستم و به نظر من ایشون دیشب گل کاشتن ولی هر کسی اجرای خاص خودشو داره و با اون اجرای خاص یه شیرینی خاصی به برنامه میده.
به نظر من هم اگه سجاد برنگرده شباشب نه مثل سابق جذاب خواهد بود نه شنونده های سابق رو خواهد داشت.
من که خیلی دست به دعام که سجاد برگرده. انشاءالله
راستی فائزه جان من اولین بارمه که به اینجا سر میزنم و اولین بارمه که نظر میذارم و خوشحالم که اینجا رو هم پیدا کردم. وبلاگ خوبی داری انشاءالله که موفق باشی

دقیقا منم همینطور هستم.کاملا با نظرت موافقم.
منم فکر میکنم اگه ایشون برنگرده خیلی بد میشه.من به شخصه دیگه شنونده شباشب به طور دائم نخواهم بود!!
منم خیلی خوشحالم که اینجا رو پیدا کردیممنون از لطفت.بارم بیا.خیلی خوشحال میشم

هانیه شالباف جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 http://radiojavan-88.persiamblog.ir

سلام عزیزم.آپم حتما بیا

سلام گلم.چشم.حتما.

مهشید جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:26 http://sokoteharf.blogfa.com

سلاممیخوام دردو دلم رو اینجا هم بگم راستش شباشب رو هیچوقت اینجور نشنیده بودم حتی حاضرم 100بار برنامه ای که آقای شهرابی کسل بودن رو بشنوم اما شباشب اینجوری نباشه بعدم به نظرم شباشب از نطر متن و آهنک خیییییییییییلی تغییر کرده اولا متن های قبلی که همه نمایشی بود دوما آهنگای مخصوص آقای رجبی البته بقول خودم دیگه پخش نمیشه بنظرم تنها چیزی که میتونه هوادارای شباشب رو نسبت به این تغییر آروم کنه اینکه"تازه اولشه"ایدوارم قسمت آخر شباشب بهتر از قسمت اولش باشه به امید خدا

سلام.
منم همینطور!
راستش من برنامه ی اون شب که آقای اسماعیل پور تنها بودند رو کامل نشنیدم.فقط تا ساعت 1 شنیدم.چون واقعا نمیتونستم تحمل کنم.خیلی ناراحت و عصبانی شده بودم.تا اون ساعتی که برنامه رو شنیدم هم دقت به آهنگ ها نکردم.متن هم به نظرم خیلی بد نیومد.اما خب از گفته ی شما مشخصه که تغییر کرده.
خیلی بده که الان نه دیگه آقای رجبی هستند و نه شهرابی.کم کم تیم شباشب داره منحل میشه!!!!!!!!!!!
الان هم که برنامه منحل شده!!!
راستش من که با تازه اولشه آروم نمیشم!خدا کنه حداقل بقیه آروم بشند!
فقط توکل بر خدا.
امیدوارم که در آینده ای نزدیک پست بذارم و همگی از بازگشت آقای شهرابی خوشحال باشیم.گرچه که ناراحتیمون به خاطر نبود آقای رجبی همچنان باقی می مونه.

reihane rostami شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 http://patoghejavooni.blogfa.com

اگه سجاد نیاد من دیگه گوش نمیدم چون واقعا وقتشو ندارم و از وقت خوابم میزنم و برنامه رو گوش میدم

منم دیگه برنامه رو نمیشنوم!البته اکثر اوقات.چون وقتی یاد شب های اجرای دو نفره شون میفتم خیلی عصبانی و ناراحت میشم.

pesare-shomali شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 http://www.pesare-shomali.blogfa.com

سلام...
امیدوارم صدامون به گوش اونایی که باید برسه برسه
سجاد جون کجایی داداش؟؟
اون تیکه رو شنیدی که سجاد گفت داشتیم زندگیمونو میکردیما؟؟؟
دل آدم ریش ریش میشه

سلام.
میرسه مطمئن باشید ولی اهمیت نمیدند متاسفانه!!!!!!!!!
نه نشنیدم.اگه شنیده بودم که هیچی!!!!!!دیگه افسردگی مزمن میگرفتم!

یاسمن سواری شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:18

سلااااااام به فائزه خانوم عزیز.خوبی؟!منم با تمام قوا وشدیدالحن اعلام میدارم که نبود سجاد شهرابی خییییییییلی احساس میشه وبرنامه شباشب فقط با اجرای 2نفره وموسیقی های پرنشاط تهیه کننده سابق(جناب رجبی) دوست داشتنی وخاطره ساز شد برای همه ی مخاطبان....من اولین شباشبی که جناب اسماعیل پور اجرا کردن یادمه واز همون موقع اجرای ایشونو پسندیدم ولی وقتی همراه آقای شهرابی اجرا کردن خییییییییییییلی بیشتر دوس داشتم........کاشکی که بازم مثل قدیما بشه......بگو ایشالا خاهر......

سلااااااام بر شما.ممنون خوبم.شما خوبی؟
بله.کااااااملا باهات موافقم و کااااملا درس میگی.متاسفانه باز هم اگه آقای شهرابی برگرده نبود آقای رجبی آزار دهنده ست.
خیلی دلم میسوزه!خیلی ناراحتم.هر هفته لحظه شماری میکردیم برای شنیدن شباشب اما الان حتی یادمون میره همچین برنامه ای هست و یه زمانی خیلی دوست داشتیم بشنویمش.
فقط امیدوارم این چهارشنبه یا دو هفته دیگه ایشون برگردن.اگه آقای رجبی هم برگردند که عالی میشه.
ایش‍ـــــــــــــــــالا

یاسمن سواری شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22

راستی فائزه جون یادم رفت بگمچندباری به وب خوبت سر زدم ولی بار اول که کامنت گذاشتم........یه سوال در کنداکتور جدید آقای شهرابی برنامه ای دارن آیا؟!ایشالا بازم سر میزنم...........پاییزت رنگی

باعث افتخاره عزیز.
بازم بیا خیلی خوشحال میشم
راستش نمیدونم.
متاسفانه من هنوز اطلاعات دقیق و مناسبی از برنامه های جدید ندارم.اگه اطلاعات پیدا کردم حتما پستش رو میذارم.

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:40

سلام خوبی عزیزم؟
منم کامنت گذاشته بودم ولی انگار نرسیده
خب ولش کن
منم اون شب اصن برنامه رو درست و حسابی نشنیدم و نفهمیدم چی شد کلا
کاش میشد سجاد شهرابی برگرده
شباشب بدون سجاد و حسن هیچه
این دو با هم شباشب و شنیدنی و قشنگش میکنن
هـــــــــــــــــــــــــــــی خدااااااااااااااااااااااااا

سلام گلم.ممنون.شما خوبی؟
آره متاسفانه نرسیده چون من همه رو تایید میکنم.
منم انقدر عصبانی بودم که نفهمیدم چی شد.
کاااااااااش.
حیفه به خدا.حیفه شباشب اینجوری بشه.

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05

ولی من فکر میکنم از یه جای دیگه ای عوامل انتخاب میشن
شایدم گروه عوامل شونو معرفی میکنن و یه جای دیگه ای تصویب میشه
نمیدونم والا.....من که نمیدونم چجوریاس

اتفاقا ما هم همه همین فکرو میکردیم!!!!!
راستش ما هم نمیدونیم.البته من از یکی از عوامل سابق! پرسیدم و منتظر جوابشون هستم.بهتون اطلاع میدم.
---------------------------------------------------
من جوابمو گرفتم!!!!
جوابم اینه که گروه برنامه ساز هم یه قوانینی پیش رو داره
پس ینی چی؟
ینی درست همون چیزی که فکر میکردیم!دستور از بالاست!!!!

fateme.s یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 http://radiojavanf88.blogfa.com

akh akh vaghaa oon tikeye dashtim zendeghimoono mikardim narahat koonande bood

واااااااااااااای نگوووووووو
میشه بگی کی گفتن؟؟؟توی برنامه بهشون زنگ زدن؟؟؟؟؟
آخ آخ آخ...

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:59

سلام عزیزم
پس همونجوریه که فکر میکردیم
هــــــــــــــــــــــــــــی از دست ما که کاری برنمیاد
ما هی غصه میخوریم....هی باز غصه میخوریم...باز غصه میخوریم و بازم....هــــــــــــــــــــی
هــــــــــــــــــــــی روزگار.....هــــــــــــــــــــــــــی

سلام آبجی گلم.
آره.اشتباه فکر نمیکردیم.
ما هر چی بگیم بازم فایده ای نداره

فاطمه سلیمانی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:38

سلام دوست عزیز من اون کامنتو گذاشته بودم و واقعا از جوابی که گرفتم شگفت زده شدم واقعا یعنی چی؟؟؟ولی عمو سیروس مدام میگه دارن سعی میکنن کد گویندگی بگیرن برای جناب شهرابی تا دوباره برگردن ولی من چشمم آب نمیخوره..در مورد جمله داشتیم زندگیمونو میکردم بگم که چقد قلبم سوخت تو برنامه با اقای شهرابی تماس گرفتن واسه خداحافظی..اگرچه حرف دلم را هیچ میگیری در ارزوی سلامی دوباره خدانگهدار...!

سلام
همه واقعا از اون جواب شگفت زده شدند!!!!!!!!!
راستش منم چشمم آب نمیخوره.چون بارها این اتفاق افتاده که یکی از گوینده ها رفته و دیگه نیومده.اگر هم اومده خیلیییییییییییی طول کشیده.ولی امیدوارم درباره آقای شهرابی برعکس باشه.
وااااااااای من اون جمله رو نشنیدم.خیلییییییییییییی ناراحت کننده س.
------------------------------------------
درست در همین لحظه من اون قسمت برنامه و جمله ی آقای شهرابی رو شنیدم.وااااااااااااااااااااااااااااااااااای خیلی ناراحت تر شدم!!!!!!
قشنگ حرف دلشون بود.بچه ها بیاین فکرامون رو روی هم بذاریم و تماااااام تلاشمون رو بکنیم تا آقای شهرابی برگردند.

راضیه دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:01

سلام من که واقعا متاسفم بابت جواب هایی که به سوالات داده شده . منم مث نظر خواهم گذاشت بلکه شاید آمار بالا باشه متوجه طبع مخاطب بشن و بدونن همه چقدر ناراحتن ..

سلام.
آره واقعا.
باید همه ی تلاشمون رو بکنیم.نا سلامتی مخاطب ماییم!!!!توی اکثر شبکه ها کاری میکنن که مخاطبان راضی باشند ولی متاسفانه رادیو جوان...
انشاا... که مشکلات به کل حل بشه و رادیوی دوست داشتنیمون دوست داشتنی تر از همیشه بشه.

مهشید چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:36 http://sokoteharf.blogfa.com

سلام من دقیقا رفتم تو سایت شباشب کامنت گذاشتم دیگه هم نرفتم ببینم بقیه چی زدن ولی واقعا الان هیچ کس راضی نیست

سلام.
آره منم همون روز اول بعد از اینکه فهمیدم دیگه نیستن رفتم کامنت دادم.
من این هفته نشنیدم شباشب رو.تغییری نکرده؟؟؟؟چیزی نگفتن؟؟؟؟

لیلا جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:37

سلام فائزه جان خوبی عزیزم. با تأخیر عیدت مبارک.
واقعاً بابت جوابها به سوالات متأسفم. اگه برنامه سازان سجاد رو حذف کردن چرا دلیلش رو هم نمیگن؟ آیا اجراش بد بود؟ آیا شنونده ها به اجراش اعتراض کرده بودن؟ آیا حرف بدی تو اجراش شنیده شده بود؟ مسلماً که هیچکدوم از اینا نبود. خیلی دلم میخواد بدونم دلیلش چی بوده که حدأقل ببینم اگه قانع کننده بود آروم بشم. مثل اینکه سجاد برگشتنی نیست. منم حتماً میرم به مدیریت کامنت میدم. ولی میدونم که بی فایده است.

سلام لیلا جان.ممنون.شما خوبی؟
عید شما هم با تاخیر مبارک باشه.
منم همینطور.نمیدونم باور میکنی یا نه اما منم همیشه این سوالات توی ذهنم میچرخه.واقعا برام عجیبه.به خدا منم فقط میخوام بهمون بگن چرا؟؟؟؟؟توی ذهن همه ی ما یه علامت سوال بزرگه و هیچکس بهش اهمیت نمیده!!!!!!!
راستش منم چشمم آب نمیخوره که ایشون برگردن.چون سابقه ی این اتفاقات رو داشتیم متاسفانه!
ممنون که میری کامنت بدی.انشاا... که به یه نتیجه ای برسیم.
ممنونم از همراهی همه.

فاطمه محسنی زاده شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:24

سلااااااااااااااام آبجی فائزه گل
ببخش من چند روزی بهت سر نزدم...نتم قط بود
خب خودت خوبی؟
راستی این هفته شباشب شنیدی؟این هفته دیگه حسن اسماعیلپورم نبود
ای بابا......
البته مسافرت بودن انگار ولی این مسافرتا یه کم خطرناک میشن...گاهی

سلاااااااااام آبجی فاطمه ی عزیزم.
خواهش میکنم عزیزم.این چه حرفیه؟
ممنون خوبم.شما خوبی؟
وای نه نتونستم بشنوم.
جدددددددی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دقیقا همینطوره که میگی!!!!!
گاهی وقتا رفتن همیشگی گوینده ها با سفر شروع میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی من فکر میکنم واقعا مسافرت بودند
به امید حل مشکلات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد