م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

تمدید مهلت ارسال آثار؟؟!!

شورای سیاست گذاری جشنواره جوانه روز دوشنبه برای تمدید زمان دریافت آثار تصمیم گیری می کند.به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بین المللی جوانه با توجه به درخواست های بیشمار مخاطبان شبکه جوان که علاقمند به شرکت در جشنواره هستند شورای سیاست گذاری جشنواره تصمیم به بررسی این درخواست ها گرفت و به گفته دبیر  اجرایی این جشنواره جلسه ای فوق العاده جهت بررسی امکان تمدید زمان دریافت آثار برگزار خواهد شد. حمید رضا افتخاری دراین خصوص گفت : زمان دریافت آثار در بخش بین الملل تا 10 آبان است اما زمان دریافت آثار سایر بخش ها اول آبان به پایان می رسد با اینحال با توجه به درخواست های زیادی که به دبیرخانه رسیده است مبنی بر تمید زمان دریافت آثار مقرر شد روز دوشنبه جلسه فوق العاده ای در این خصوص تشکیل شود.
وی در ادامه به استقبال زیاد از جشنواره سوم اشاره کرد و گفت : در فاصله 4 روز تا پایان دریافت آثار تقریبا به اندازه سال گذشته اثر دریافت کرده ایم و این در حالی است که معمولا روز های آخر دریافت آثار تعداد اثر بیشتری به دستمان می رسد.افتخاری درباره بخش بین الملل هم افزود: نتیجه از آنچه فکر می کردیم متفاوت تر است.


radio graphic



رادی‍ـــــــــو ج‍ــــــــــوان ، جشن‍ــــــواره ج‍ـــــــوانه

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه محسنی زاده شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

سلام
وای شاید باورت نشه ولی من الان تازه میخوام آنونس بسازم.....خخخخخخ
خدا خیرشون بده
رفتم فعلا صدامو ضبط کردم....حالا بعد از میکس و موسیقی ببینم چی از آب در میاد....بعدشم بفرستم
خدا کنه خیلی طول نکشه
چون فقط 13 روز مونده
وووووووووووی وقتم چقده کمه

سلاااااااااااااااام
خخخخخخخ.یه کم دیگه صبر میکردیشوخی کردم
تو میتونی.من میدونم
ایشالا که زود تموم میشه و خیلی طول نمیکشه
13 روز نمونده که!!!!!فقط و فقط فعلا 2 روز مونده!
البته اگه مهلت تمدید نشه که به احتمال زیاد میشه.
نکنه توی بخش بین الملل میخوای شرکت کنی؟
چون برای اون 12 روز مونده.
در هر حال انشاالله که هم تو و هم همه چه کسایی که توی جشنواره شرکت کردند و چه کسایی که شرکت نکردند موفق باشید.

فاطمه قاسمی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:45

سلام آبجی گلم
آبجی تو بخش های دیگه جشنواره هم شرکت کردی؟

سلاااااااااااام آبجی عزییییییییزم
نه آبجی.میخواستم شرکت کنم نشد.
ینی تصمیم نگرفتم توی چی شرکت کنم.البته اگه تمدید بشه احتمال داره شرکت کنم.

فاطمه قاسمی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:19

شرکت کن آبجی ایشالا که موفق باشی
اسمتم جزء برگزیده های جشنواره ببینم

ببینم چی میشه عزیزم.
قربونت برم.ممنوووووووووووووونم.و همچنین شما.

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:54

واااااااااااااااای من فک کردم واسه اینه
نگو واسه بین الملله
برم که بیچاره شدم
شاید اینجوری به بهانه این آنونسه منم برم تهران
میگم بیا چن نفری با هم جیم شیم بریم تهران....نظرت؟

آره برای بین الملله!!!
تو موفق میشی.تلاشتو بکن.من مطمئنم که میتونی.
آره والا!!!!
من که کااااااااملا موافقم!

مرجان فرهمند یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:20 http://fhttp://ferquence.blogfa.com/

بانو مطالبی پیرامون موضوعات جشنواره در وبلاگم قرار دادم در صورت تمایل سری بزن و نظرتو بگو.
باسپاس.

چه عالی
به به.چش‍ـــــم.حتما در اولین فرصت میام.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد