م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

شباشب...


حامد عسکری هم از شباشب رفت!

دیشب توی برنامه شباشب حامد عسکری اعلام کرد

 که دیشب آخرین شب حضورش توی برنامه بود.

البته رفتن ایشون اینبار به هیچکس ربطی نداره و

ایشون به دلایل شخصی از شباشب رفتند.

من براتون صحبت های آقای عسکری رو گذاشتم.

بشنوید و اگه خواستید دانلود کنید.

کلی‍ـــــــــــــک کنید

من که واقعا دلم خی‍ــــــــــلی گرفت!

دیشب هم خیلیا دوباره اشکشون سرازیر شد!

با رفتن آقای رجبی و سجاد شهرابی

تنها امید خیلی ها شعرای فوق العاده حامد عسکری بود.

انشاالله که آقای عسکری و شهرابی و رجبی و البته تمام عوامل

شباشب هر جا هستن در سایه حق تعالی باشند و سالم و سلامت.

انشاالله به احتمال زیاد شعری که دیشب آقای عسکری خوندند

رو برای دانلود میذارم.

http://s2.picofile.com/file/7980984301/%D9%85%D9%86.bmp


نظرات 8 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:38

سلام
آخه چرا؟
آخه چرا باید اینجوری بشه؟
من شعرای آقای عسگری رو خیلی دوست داشتم...
حد اقل بعد از رفتن آقای شهرابی تنها دلیلی که منو شنونده اون برنامه نگه داشته بود بخش غزلای آقای عسگری بود

وای خدا
اون از آقای رجبی و شهرابی
اینم از آقای عسگری

سلام.
واقعا برای همه سواله که چرا؟
البته خب بنده ی خدا گفتن که حالشون خوب نیست
من که خیلی نگرانشون شدم
خیلییییی ها بعد از آقای شهرابی تنها دلیلشون برای شنیدن برنامه آقای عسکری و غزلای قشنگشون بود.

زهرا قاسمی جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:47

سلااااااااااااااااااااام آبجی فائزه گل امیدوارم خوب باشی

من نتونستم شباشب رو بشنوم الان که این خبر رو شنیدم که آقای عسگری هم از شباشب رفتند خیلی ناراحت شدم
ممنون که حرفاشون رو واسه دانلودگذاشتی.

سلااااااااااااااااااااااام عزیزم
من خوبم.شما خوبی؟
هعی روزگار...همه دلشون گرفته.
خواهش میکنم

هانیه شالباف جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 http://radiojavan-88.persianblog.ir

سلـآمــ...عزیزدلم
خوبی؟
چه خبرا؟
اخ اخ گفتی..در مورد همین موضوع آپم بیا حتما
تنها امیدم اقای اسماعیل پوره که اگه بره....

سلاااااااااااااااااام هانیه جونم
ممنوووووون خوبم.تو خوبی؟
سلاااااااااامتی.تو چه خبر؟
باشه حتما میام.
وای ایشون برند که دیگه هی‍ــــــــــــــچی!

هانیه شالباف جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:49

دانلود کردم عــالـی بود مرسی

خواهش میکنم.
امیدوارم راضی باشید.

فاطمه محسنی زاده شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:09

سلام خوبی؟
واااااااای برنامه شونو که شنیدم خیلی حالم گرفت....انقده برا حسن اسماعیلپور ناراحت بودم وقتی گف هفته بعدیم من زنگ میزنم میگم نمیاموای اصن یه حالی...ای خداااااااااا
اصن به جز حسن اسماعیلپور و حسن صنوبری کسی هم مونده؟

سلام.خوبم تو خوبی؟
وااااااای منم همینطور.اگه آقای اسماعیل پور هم بره شباشبی نمیمونه دیگه!!!!!!!!!
آره آقای معین موندن هنوز!!!!

فاطمه محسنی زاده شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:51

فائزه
دستت درد نکنه منم دان کردم دوباره گوش دادم
آره آقای معینم هستن...به قول آقای اسماعیل پور هفته بعد حسن معین میره برنامه رو اجرا میکنه

خواهش میکنم.
گریه نکن!
چون فایده ای نداره.ما هی غصه بخوریم که چی بشه.گرچه که من هنوزم غصه میخورم به خاطر این وضعیت
خداکنه همه چی درست بشه.

یاسمن یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:25

سلام فائزه جان.خوبی؟منم حسابی دلم گرفت شب غیدی....بعد از رفتن آقای شهرابی بار اولی بود که برنامرو میشنیدم وچه خبری شنیدم.......به قول جناب اسماعیل پور شباشب یتیم شد

سلام.ممنون.شما خوبی؟
آره.خداییش عجب عیدی ای بود برای شنونده ها!!!!!!
منم همینطور.دوهفته پیش نشنیدم برنامه رو و هفته پیش هم که شنیدم این خبر رو دادند.

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:23

سلام
در صورت تمایل به این وب سر بزنید و در پست تریبون آزاد نظرات خودتونو بگید.....مدیریت وب از حضور شما خرسند خواهند شد
radiojavani.persianblog.ir

سلام.
چشم حتما در اولین فرصت میام.
چه تبلیغی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد