م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

یا حسین بی علی


قیامت بی حسین غوغا ندارد

"شفاعت بی حسین معنا ندارد"

حسینی باش که در محشر نگویند

چرا پرونده ات امضاء ندارد



فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان رو تسلیت عرض میکنم.


توی این روزها و شب های خاص ما رو هم دعا کنید.

التم‍ــــــــــاس دعا

نظرات 9 + ارسال نظر
آوای حرکت چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:24 http://freenotion.blogsky.com

سلام وب خوبی داری همینطور رادیو جوان که عالیه

سلام.
ممنووووووون از لطفتون.
بله رادیو جوان واقعا عالیه!

فاطمه محسنی زاده چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:19

سلام خوبی فائزه جونم؟
منم این ایمو تسلیت میگم و التماس دعا دارم....منم فراموش نکن
ببین فائزه اگه دوست داری یه آدرسی بده بیایم همدیگه رو ببینیم....آدرس هرجایی که راحتی رو بده...من ایمیلمو میذارم اگه دوس داشتی بهم میل بزن...قربون رفیق

fatememohsenizade@yahoo.com

سلام عزیز دلم.من خوبم.شما خوبی؟؟؟؟
منم تسلیت عرض میکنم.محتاجم به دعا
معلومه که دوست دارم.خیلیییییییییییییییییییییییییم دوست دارم.
وای فکرشو بکن!
چه استرسی میگیره آدم!!
چشم عزیزم.

معصومه رییس میرزایی پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:46

فائزه عزیزم سلام.منم این ایم سوگواری رو به شما و همه تسلیت میگم.....پست زیایی گذاشتی...آفرین دوستم.

سلام آبجی گلم.
تسلیت میگم.
ممنون از لطفت.

هانیه شالباف پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:29

سلام فائزه خانوم گــــل .چطوری؟
منم این ایـــام رو به تو تسلیت میگم
وبلاگت بامن لجه عایا؟پدرمو در میاره تا نظرو بفرسته

سلام عزیز دلم.ممنون.خوبم.شما خوبی؟
منم تسلیت میگم.
نمیدونم آیا!!!!
اگه یه بار دیگه تکرار کرد بگو تا ادبش کنم!
------------------------------------------------------------
یه موردی رو من بگم به همه.
دوستان من از همه ی عزیزانی که لطف میکنن و به وبم سر میزنند اما من به وبشون سر نمیزنم تشکر میکنم و معذرت میخوام.
چون من اصلا وقت نمیکنم بیام نت و هروقت میام کامنت تایید میکنم یا سریع پست میذارم و میرم.
باور کنید همیشه به وب همتون سر میزنم اما فرصت نمیکنم نظر بدم
میدونم اصلا بهانه ی خوبی نیست اما از همتون معذرت میخوام.منو ببخشید.
ممنونم از همتون.

هانیه شالباف جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:28

شکر...
باشه میگم ادبش کنی فقط خشن نباشیااااا
در مورد سر زدن به وب هم درکت میکنم من روزانه تقسیم میکنم که بتونم به همه سربزنم کسی خدایی نکرده ناراحت نشــه

باشه به خاطر تو خشونت رو کنار میذارم.
چون تو گفتیااااااا
چی بگم والا.
من همینو هم اکثرا نمیتونم انجام بدم.
اما قول میدم از این به بعد همیشه کامنت هم بدم.
خواهش میکنم اگه ناراحت شدید از دستم منو ببخشید.

هانیه شالباف شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:45

نه نه منظورم این نبود ناراحت شدم من راه خودمو گفتم...
اصلا اهل این نیستم واسه یه همچین مسئله جزئی کینه ب دل بگیرم
قربانت عزیزم

عزیزمی شما.
فدات شم.خداروشکر که ناراحت نیستی.
امیدوارم هرکسی ناراحته منو ببخشه.چون قول دادم که مثل قبل نباشم.
ارادتمند همه.

هانیه شالباف شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:46

باچه برنامه ای عکسای وبتو درست میکنی؟؟؟؟؟؟؟

من عکسا رو درست نمیکنم.
از نت میگیرم عکسا رو.
منظورت عکس این پسته عزیزم؟

هانیه شالباف شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:28

نه خانومی منظورم کل عکسهاست!!!با چه برنامه ای؟

کلا عکسا رو اکثرا از اینترنت میگیرم اما اونا رو با برنامه ی paint درست میکنم.همون برنامه ی ساده ی نقاشی که همه ی کامپیوترها دارند

هانیه یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:38

میسی فک کردم با فوتوشاپ کار میکنی!!!!!

خواهش میکنم عزیزم.
نه با فتوشاپ نیست گلم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد