م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

اختتامیه جشنواره جوانه


زمان قطعی اختتامیه سومین جشنواره بین المللی جوانه


زمان قطعی برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره جوانه 23 دی ماه اعلام شد.دبیر اجرایی جشنواره سوم در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری جشنواره ضمن اعلام این خبر افزود:با توجه به تغییر زمان دریافت آثار و البته در  خواست مخاطبان تلاش زیادی داشتیم تا زمان اختتامیه را به اسفند ماه منتقل کنیم اما با توجه به اینکه مراسم در برج میلاد برگزار خواهد شد و سالن این مجموعه برای اسفند ماه امکان پذیرایی از جشنواره را نداشت ناچار مراسم را در زمان قبلی که 23 دی ماه است برگزار خواهیم کرد.حمیدرضا افتخاری  در ادامه گفت با توجه به استقبال مخاطبان برای شرکت در مراسم اختتامیه و درخواست هایی که به دبیرخانه رسیده است امسال در بازه یک ماهه قبل از اختتامیه از علاقمندان به شرکت در مراسم اختتامیه ثبت نام خواهد شد و این ثبت نام از طریق سایت جشنواره و شبکه از اول آذر ماه اتفاق خواهد افتاد جزییات این ثبت نام به زودی از طریق سایت و برنامه رادیو جوانه به اطلاع عموم خواهد رسید.





استرس ها باز هم شدید و شدیدتر شد!!

با آرزوی موفقیت برای همه.


منبع : سایت جشنواره جوانه

نظرات 13 + ارسال نظر
fateme.s شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:17

salam aji azizam
khoobi????
rasti aghar montakhab shodi miri??????

سلام خانومی.
مرسی خوبم.شما خوبی؟
اگه خدا بخواد و بشه آره با کمال میل میرم.شما چی؟

هانیه شالباف شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:29

وووووووووووووییییییییییییییییییییی
وسط امتحاناته

دقی‍ـــــــــــــــــــــقا
خدا کنه اونروز امتحان نباشه.

فاطمه محسنی زاده شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:59

سلام چطوری فائزه جونم؟
وای من نمیدونم بتونم بیام یا نه
منم میخوام برم
فائزه تو چرا خبری ازت نشد؟دیشب خواب میدیدم داریم با هم حرف میزنیم ولی اصن قیافت معلوم نبود فقط صداتو داشتم
خب چیکار میکنی؟اون شب جواب ندادی

سلام عزیز دلم.خوبم.شما خوبی؟
منم خیلیییییییییییی دلم میخواد برم.
شرمنده توروخدا.
چشم خبر میدم حتما.
خخخخخخخخ
چه جاااااااااااااالب.
نظر خودت چیه؟چیکار کنیم؟؟

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:18

والا نظر من اینه که بیا یه جای مطمئن همدیگه رو ببینیم بعد شماره و این چیزا...آخه همدیگه رو ببینیم بهتر میتونیم تصمیم بگیریم با هم دوست باشیم یا نه...بعدشم تو و من هر دوتامون شیرازیم ولی تا حالا همدیگه رو ندیدیم...آخه این چه رسمشه؟؟
خب حالا نظرت؟

منم کاملا موافقم.
ینی منظورت اینه که اول همدیگه رو ببینیم و بعد شماره به هم بدیم؟؟؟خب پس چجوری با هم هماهنگ کنیم کجا همدیگه رو ببینیم و کلا درباره ی این موضوع بیشتر بحرفیم؟
ینی آیا امکان داره همدیگه رو ببینیم و تصمیم بگیریم با هم دوست نباشیم؟
واقعا این چه رسمشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب حالا نوبت توئه!!نظرت؟

فاطمه عامری یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:53 http://radioyeman.blogfa.com

ﺳﻼﻡ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻋﺒﺎﺱ ﭘﻮﺭ..
ﻣﻦ ﻧﻤﻴﺸﻨﺎﺳﻤﺘﻮﻥ ﻭﻟﻲ ﭼﻨﺪﺑﺎﺭ ﺗﻮ ﻭﺑﻼﮔﻢ ﻛﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻳﻦ..
ﺍﻣﺎ ﺍﻛﻨﻮﻥ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻢ.ﻟﻴﻨﻜﺘﻮﻥ ﻛﺮﺩﻡ..

سللام فاطمه خانوم عزیز.
خیلی خیلی خیلی خوش اومدید
من یه رادیو جوانی هستم مثل شما.
منم خیلی خوشبختم از آشنایی بیشتر با شما.
ممنون بابت لینک.شما که خیلی وقته لینک هستید
بازم تشریف بیارید.خیلی خوشحال میشم.

fateme.s یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:31

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaghe emtehan nadari dokhtar???

معلوم نیست.شاید نداشته باشم اونروز
اگه امتحان نداشته باشم میرم عزیزم.

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:41

وای عجب چیزی گفتیا
خب میشه ایمیل بزنیم خخخخ
والا منم موافقم...به نظر منم وقتی همو ببینیم دیگه نمیشه با هم دوستم نباشیم....حالا نه که الانم با هم دوست نیستیم خخخخ....ولی دلم میخواد ببینمت
خب پس چیکار کنیم؟
فک کنم اول شماره بدیم بهتر باشه...خب حالا نظرت؟
ببین فائزه من فک کنم این ملاقات مون بیفته بعد تاسوعا عاشورا....البته بهترم هست

آره ایمیل هم میشه اما خب ییهو دیدی یکیمون نتونست تا کلی وقت بیاد نت!!!!!!
والا به خداااااا.نیس الان اصصصلا دوست نیستیم!
باوشه.پس شما اگه دوست داری شمارتو بذار برام بعد زودی حذفش میکنم من.البته اگه دوست داری
آره بعد از تاسوعا عاشورا بهتره.

هانیه شالباف دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:37

بابا شما و فاطمه میخواین همدیگرو ببینین چرا دارین خودکشی میکننین؟؟؟؟؟؟؟؟
قرار بذارین حافظیه یا باغ ارم!!!!

خخخخخخخخخ
ما اینیم دیگه.
خیلی باحال گفتی
ببینیم چی میشه.فاطمه جونم نظرت؟؟؟؟

فاطمه محسنی زاده دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:12

سلام عزیزم
منم موافقم
حافظیه یکمی دوره ولی ارم خیلی خوبه
من فقط نمیدونم شمارمو چجوری بدم
اینجا بذارم کسی نمیبینه؟
خب ببین من تو یه نظر دیگه برات میذارمش تو اونو تاییدش نکن...بعدشم که شمارمو بر میداری و بقیه ماجرا
پس من برم کامنت بعد

سلام گلم.
آره ارم بهتره.گرچه که هردوش برا من فرقی نداره.
نه مطمئن باش هیچکسی نمیبینه شمارت رو.
ممنون که شمارت رو گذاشتی

هانیه دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:38

خدایییییش حرف درستو نزدم...سعدیه هم قشنگه...

کامنت هاتونو خوندم عصبی شدم اگه من بودم الان قرار گذاشته بودم بجای اینکه کامنت واست میذاشتم داشتم دودر رو باهات حرف میزدم ...بعععععله خواهرم..من اینجوریم
.فاطمه یالا نظرتو بوگو!!!

خخخخخ.خیلیم حرف درستی زدی.
آره به نظرم سعدیه هم خیلی خوبه.واسه من که خیلی راحته برم اونجا.
خخخخخ.بعععععله خواهر.
آبجی فاطمه نظرت؟؟؟

هانیه شالباف سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:26

پیشنهاد میدم برین باغ ارم خییییییییییییلی قشنگه...فالوده ب جای منم بخورین

عزیز مایی شما.
ممنون بابت پیشنهادت عزیزم.
تصمیمونو گرفتیم کجا بریم.
انشاا... بتونیم ببینیم همدیگه رو.
انشاا... یه روز همه ی ما همدیگه رو ببینیم

مهشید چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 http://plus14.blogfa.com

سلام وای خدا خوشم میاد که هیچ موقعی اختتامیه رو نذزاشتن حالا انداختم تو امتحانای ما بدبختا...به نظرتون آموزش و پرورش مشکل داره یا رادیو جوان؟؟؟؟امیدوارم امتحان نداشته باشم البته اگه جز کاندیدا باشم....منو باش

سلام.
آره خداییش.
البته خب رادیو هرکاری کرده نشده روزش رو تغییر بدند متاسفانه
خدا میدونه کدومشون مشکل داره
توی جشنواره شرکت کردی؟
انشاا... که هم منتخب میشی و هم امتحان نداری

فاطمه محسنی زاده جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:06

خوبه این هانیه همشهریمون نیس وگرنه منو کچل میکرد....هر روز با من قرار میذاشت خخخخ
نه که من خیلی نازم...همه ش دلش میخواس منو ببینه خخخخ.....چه خود شیفته م

راستی خودت چطوری خوشکل خانم؟این هانیه حواس نمیذاره

خخخخخخ.من همشهریتم.همچین قصدیم دارم
اتفاقا خییییییییییییییییلی نازی.من که دلم میخواد بازم ببینمت
مرررسی عزیزم.خوبم.خودت خوبی؟خواهر گرامی خوبن؟دخترخاله ی گرامی چطورن؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد