م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

گفت و گوی رادیویی


همراهان همیشگی سلام.

من تصمیم گرفتم که توی این هفته بعد از یه مدت طولانی

یه آنلاین داشته باشیم و با هم درباره رادیو حرف بزنیم.

درد و دلامون رو مطرح کنیم ، از خوبی یا بدی برنامه ها و خلاصه هر

چیزی که به رادیو جوان مربوط باشه حرف میزنیم.

پس توی این پست لطف کنید و بگید 5شنبه باشه یا جمعه؟؟؟

چه ساعتی؟؟؟

اگه موضوع خاصی در نظرتون هست و دلتون میخواد که

 بهش پرداخته بشه حتما مطرح کنید.

به کسایی که نمیدونن هم خبر بدید.ممن‍ـــــــــــــــــون

منتظرتون هستم.


نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه سیدموسوی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:02 http://radiojavanf88.blogfa.com

chahar shanbe shab nemishe faeze??????

فاطمه محسنی زاده دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:37

من هر موقه بذاری هستم
فقط من شب راحت ترم...پنج شنبه هم خوبه
ولی هر موقه که بچه ها بتونن بیان منم میام...مشکلی ندارم

باشه عزیزم.
ممنون که نظرت رو گفتی

زهرا قاسمی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:01

سلاااااااااااااااااااااااااااام آبجی نازم خووووووووووبی؟

واااااااای آبجی جون من ۵شنبه نمیتونم بیام و جمعه هم کلاس دارم میترسم نتونم بیام
ولی اگه تونستم حتمااااااااااااااااااااااا حتماااااااااااااااااااااا میام گلم

سلااااااااااااام عزیز دلم.من خوبم تو خوبی؟
وااااای امان از این درس که نمیذاره آبجیم سرش خلوت بشه.گرچه منم سرم شلوغه ولی به اندازه توی نیست.خیلی دلم برات تنگ شده.
الهی.خیلی حیف شد.ایشالا بتونی بیای.ولی نگران نباش.از این به بعد قراره تا اونجایی که میشه و اگه خدا بخواد هفته ای یه آنلاین داشته باشیم.ایشالا هم این و هم آنلاینای بعد بتونی بیای

فاطمه قاسمی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:04

سلام آبجی جون خوبی؟خیلی دلم واست تنگ شده بود
آبجی پنجشنبه مراسم داریم نمیتونم بیام جمعه شایدتونستم بیام سعی خودم ومیکنم

سلام آبجی عزییییییییییییزم.
دلم من خیلیییییییییییییییی بیشتر برات تنگ شده بوووووود
انشاا... که میتونی بیای.پس نظر شما روی جمعه ست؟
تا الان دو تا نظر برای روز جمعه.
ممنووووووون

فاطمه سیدموسوی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:43

عزیزمــ من میگم چهارشنبه شب نه شنبه!!!!!!
درضمن سهم تو دوست خوبم جز 17میشه....خوبه؟؟؟؟؟؟

ای وای!من فک کردم نوشتی چرا!!
خطای دید بود!ببخش
چهارشنبه شب هم میشه اما باید بعد از ساعت 7 شب باشه.چون من خونه نیستم.پس چهارشنبه بعد از ساعت 7 هم هست.اگه دوست دارید اون موقع باشه بفرمایید
بله که خوبه.عالیه.ممنون

فاطمه سیدموسوی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:48

جزئ 17

بله عزیزم.میدونم

مینا زاده حسن سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:28

سلاااااااااااااااااااام برفائزه جون رفیق خوبم
به فاطمه گفتم اگه تورودیدسلام منوهم بهت برسونه حواست باشه اگه یادش رفت بگوتاحالشوبگیرم ههههههههههههههههههههه
خوب حالاماجراچیه ؟
راجب انلاین بگم که کلاشباوقت خوبیه براانلاین ولی نه سرشب من خودم همیشه موافق ساعت 10 تا12شبم
ساعتای هفت شب چون برنامه پاتوقه بعدشم میخوام برم پیاده روی معمولامن نیستم ولی هرروزی توبگی من هستم روزش مهم نیست فقط ساعتش شب باشه عزیزم
ارادتمند

سلااااااااااااااام
به به مینا خانوم گل.خیلی خوش اومدی
آره یادش رفت سلام برسونهوای وای وای.
با این که سلام نرسوند ولی سلامت باشی عزیزم
آره منم با شب موافقم.بین نه تا 11 هم خوبه چون ده تا دوازده یه کوچولو دیره.موافقم باهات.
باشه عزیزم.خوشحال میشم بیای.
ممنون که نظرت رو گفتی.
راستی از شما و دوستای گلم خواهش میکنم به هرکسی که میدونید نمیدونه هم لطف کنید و خبر بدید تا بیان و بگن کی میتونن بیان آنلاین.ممنون

راضیه سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:52

سلاااام !!!! خوبی فائزه جونم ؟!
عزیزم من خیلی شرمندم که انقدر کم میام . خییییییلی درسام حجیم شدن . ممنونم ازت که ب یادم بودی . اگه آنلاین مشخص شد سعی میکنم بتونم بیام ...
شبت قشنگ !! :)

سلاااااااااام عزیزم.ممنون خوبم.شما خوبی؟
ای وای این حرفا چیه؟دشمنت شرمنده باشه.میدونم.منم با اینکه سنگینی درسام اندازه تو نیست وقت نمیکنم به دوستام سر بزنم چه برسه به شما.
ممنون که لطف کردی و اومدی و نظرت رو گفتی.
انشاا... که میتونی.
شب شما هم قشنگ

لیلا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:42 http://baran-asheghaneh

سلام فائزه جان خوبی؟ بازم شرمنده که دیر دیر میام. ولی منم مثل همه سرم شلوغه این خبر رو هم از تو وبلاگ زهرا خانوم قاسمی دیدم و زودی اومدم.
عزیزم پنج شنبه یا جمعه باشه خوبه فقط به نظر من آخر شب مثل 11 تا 12 باشه. حالا بازم هر ساعتی که رأی بیشتر بیاره. ولی پست خوبیه اینطوری کلی دلمون خالی میشه از این همه درد.

سلام لیلا خانوم عزیز.ای بابا.این حرفا چیه؟دشمنتون شرمنده.ممنون که میای.دیر یا زودش فرقی نداره
تا الان اکثر نظرا با 11 تا 12 و آخر شب بوده.پس منم باید سعیمو بکنم بتونم آنلاین رو اون ساعت بذارم.
آره قصد منم همینه.دوست دارم درباره رادیو جوان حرفامون رو بزنیم و بحث مفیدی داشته باشیم.

سین جیم چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:03 http://vazirnameh.blogfa.com

سلاااااااااام بر آبجی گل مهربون خودم

اخ جووووووون یه دور همی بعد از مدتها می چسبه
به صرف چای و شیرینی البته!

کاش همراهای همیشگی آنلاینای خودمونیمونم می تونستن بیان!
یادته چه عالمی داشتیم؟ هر هر می خندیدیم!!!

واسه من که فرقی نداره ولیکن بهتره امشو یا فرداشو باشه چون من اصلا به هیچ وجه من الوجوه آدینه ها نمیتونم بیام نت چه برسه به آنلاییین!

در هرصورت میل خودته آبجی
دووووست دارم فراااوووون

سلاااااااااام عزیزم.
آره خیلی می چسبه.چشم شیرینی و چای هم میدم.شما تشریف بیارید که من خوشحال بشم و بحثمون به یه نتیجه برسه.
ای کاش.من به همشون خبر میدم تا اونجایی که میتونم.امیدوارم بتونن بیان. 5شنبه یا جمعه بودنش برای کسی فرقی نداشته.میشه گذاشت 5شنبه که شما هم بتونی بیای.
منم دوست دارم عزیزم.ممنون که اومدی

فاطمه قاسمی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:02

سلام آبجی جون
آبجی مشخص شدچه روزی آنلاین هستی؟

سلام عزیزم.
تقریبا آره مشخص شد.جمعه 9 تا 11.خوبه؟؟؟

فاطمه دارابی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:56 http://f-88-m.blogfa.com

درود بر فائزه جون گلم
حالت خوبه اجی؟
هیچ دقت کردی دوستیم کمرنگ شده؟
و من اصلا اینو دوس ندارم؟
اپم اجی

سلاااااااااااااااااااااااام عزیزم
من خوبم.تو خوبی خانومی؟
نه عزیزم دوستیمون کمرنگ نشده.ما هیچکدوم همچین چیزی رو دوست نداریم.شرایط باعث شده که از هم دور باشیم و بی خبر.نگران نباش.درست میشه عزیزم.
چشم.اومدم عزیزم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد