م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

سومین جشنواره بین المللی جوانه


متاسفانه یا خوشبختانه این هفته

آنلاین نداریم.چون امروز و فردا چند تا از دوستامون نمیتونن بیان.

پس آنلاین رو اگر خدا بخواد هفته ی دیگه خواهیم داشت.

موافقین؟؟؟


Avazak.ir Line16 تصاویر جداکننده متن (2)


راست‍ــــــــــــــــــــی!


امروز 30 آبان 1392

و

آخرین روز مهلت ارسال آثار به جشنواره.

موفق باشی‍ـــــــــد

نظرات 33 + ارسال نظر
سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:07 http://vazirnameh.blogfa.com

جمعه اونم 9 تا 11؟؟؟
هعی روزگار جای منم خالی کنید!!!

ای وااااااااای.
نگو نمیای!!!!!!!!!کی میتونی بیای؟؟؟امروز 9 تا 11 خوبه؟

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:15

سلام چ خوب که هستی
نه دیگه خواهر قبلا کامنت دادم گفتم جمعه به هیچ وجه من الوجوه نمیتونم پا تو فضای مجازی بنهم!!!

سلام.قربونت.چه خوب که تو هستی
آره یادمه.امشب میتونی بیای؟؟

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:15

وبتم بهیکی از دوستام معرفی کردم احتمالا اونم میاد

جددددی؟؟؟؟
وای ممنون عزیزم.خیلی لطف کردی.
باعث افتخاره

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:18

امشب که آره
می خوای امشب فقط من بیام بعد بقیه بچه ها فردا بیان که دل منم نسوزه؟
خخخخخخخخ

خب پس آنلاین رو میذارم امشب.امیدوارم بچه ها بتونند بیان.
خخخخخخ.نه عزیزم.بچه ها چیزی درباره روزش نگفته بودن.براشون اکثرا فرقی نداشت به جز خواهران قاسمی.پس بریم اطلاع رسانی هم بکنیم.

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:24

نهههههه
به خاطر من می خوای عوض کنی؟
اینجوری که شرمنده میشیم خواهر

نهههههههه این چه حرفیه؟؟؟
آره دیگه چون همه باید باشند.
دشمنت شرمنده باشه خواهر

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:29

خیلی ممنونم آبجی
واقعا خوشحالم که میتونم بیام آنلاین خیلی خیلی لطف کردی
الان در پوست خود نمیگنجم

خواهش میکنم عزیزم.
منم خیلی خوشحالم که میتونی بیای.
ای جاااانم

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:33

اگه جمعه مثلا ساعت دوازده شب بود میتونستم بیام !!!
ولی کلا چون امتحان داریم زودتر از دوازده نمیتونم بیام!

خب دیگه چ خبر؟

آخه من نمیتونم دیر وقت بیام متاسفانه
آره منم همینطور
سلامتی عزیزم.سلما خولدم!تو چه خبر؟

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:36

آخه میدونی دلم خیییییلییییی واسه آنلاینای خودمون تنگ شده بود
بعضی وقتا میگم کاش دوباره اون وب مخفیه بود و چن نفری توش جلسه میذاشتیم خخخخخ

منم خیلیییییی دلم تنگ شده برا اون روزا.یه حال و هوای خاصی داشت.
ای کااااااااااااش.یادش بخیرررر.خخخخخخ

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:38

سرما خوردی؟ آخیییی
ایشالا زود خوب بشی
از سرما خوردگی بیزارم تو هم همینطور؟

آری آری
خیلی بده
ممنوووووووووووون
آره به شدت بیزارم

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:42 http://vazirnameh.blogfa.com

شکلکا هم که عوض شده و تو دیگه نمیتونی اینو بذاری
خخخخخخخخخ

نه نه نه اشتباه نکن.میتونم بذارم

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:47 http://vazirnameh.blogfa.com

من فکر کردم نمیشه

خخخخخخخخ
نه میشههههه

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:50

الان یک آنلاین تشکیل شده اینجا

بلی بلی.جای دیگران بسی خالی

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:52

احساس میکنم واسه جشنواره استرس دارم
با این که میدونم نفر 10000000000 ام هم نمیشم اما وقتی فک می کنم امروز تموم میشه استرس میگیرم

بالاخره شعرت رو فرستادی؟؟؟
آورییییین.
نه.من میدونم تو موفق میشی.

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:58 http://vazirnameh.blogfa.com

آره باااااااالاخره ویرایشش تموم شد و فرستادمش
اما اگه از اول شروع جشنواره وقت میذاشتم صد برابر بهتر میشد
حیف

خداروشکررررر
آره واقعا حیف.چقدر گفتم تو استعدادت عالیه هی گفتی نه!!!!!!!
ولی تو همه ی شعرات عالیه.خیالت راحت

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:03

ایشالا باهم برنده شیم
ولی خودت که مطمئنم شانست واسه کاندیدا شدن زیاده چون وبلاگت عاااااااااااااااااالیه

ایشااااااااااااالاااااااااا
نه آبجی.انقدر وبلاگ بهتر از وب من هست که نگووووووو
توکل بر خدا.ممنوووووون از لطفت

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:10 http://vazirnameh.blogfa.com

من که ندیدم وبلاگ بهتر از تو اونایی هم که میگی فکر میکنی بهترن ولی واسه خودت خیلی خوبه
اگه منظورت قالبشونه که قالبو بی خیال محتوای مطالب مهمه

این نظر لطفته عزیزم.ممنووووووونم
آره ولی قالب هم کمک میکنه که مطالب بیشتر و بهتری بذاری.
چی بگم والا

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:17

چه میکنی بارادیو؟
هنوزم زیاد گوش میدی؟
اکثر برنامه هارو میشنوی؟

راستش این روزا اصصصصصصلا وقت نمیکنم رادیو بشنوم متاسفانه!
تو چی؟

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:20 http://vazirnameh.blogfa.com

منم همینطور
فقط اون برنامه هایی که شنونده ثابتشونم!

آره دقیقا.
درس چشم نداره ببینه ما یه کم رادیو میگوشیم

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:25 http://vazirnameh.blogfa.com

واااالاااااااا
چه کنم ؟آه بگویم یافغان
یا شکایت بکنم از این زمان
روزگار ما همش پر شده از
امتحان و امتحان و امتحان

خیلییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ بووووووووود
آفریییییییییییییین
ببین.استعداد میباره همینجوری

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:35 http://vazirnameh.blogfa.com

خخخخخخخ
ممنووووووووونم
کاش طنز مینوشتم می فرستادم نه؟؟؟

خواهش میشه عزیزم
آری آری.میشه هاااااااااا.وقت هست!!!!!

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:37 http://vazirnameh.blogfa.com

آره اگه بنویسم که مینویسم
حتی میشه دوسه تا هم بنویسم
اما حوصله ندارم خخخخخخخخ

بله دیگه.مهم صرف فعل خواستنه!
ای بابا!خب برو بخر و زودی بیا دیگه!

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:41 http://vazirnameh.blogfa.com

خخخخخخخ
از حوصله فروشی سر کوچه؟
آره میشه اما بازم حوصله ندارم تا اونجا برم
بابامو میفرستم بره بخره بیاد

خخخخخخخخ
نه اون که سر کوچتونه حوصله هاش خوب نیست.برو از اون که 3تا کوچه پایین تره بگیر.اون حوصله هاش تا 6ماه کار میکنه برا آدم!!!!
اگه حوصله داشتی که اصن نمیخواست بخری!
به بابات بگو چند تا بخره برا روز مبادا
راسسستی خواهران قاسمی نمیتونن بیان

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:44 http://vazirnameh.blogfa.com

باشه میگم از اونجا بخره!
راست میگی؟؟؟
اییییی وااااااااااااااای بر من

آوریییییین
آره متاسفانه.
نههههههه نگووووو
حالا چیکار کنیم؟؟؟من به چند نفری خبر دادم

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:47 http://vazirnameh.blogfa.com

یعنی فردا میتونستن بیان؟
نمی دونم اگه میشه که بنداز همون فردا دیگه

آره گفته بودن فردا میتونن.
خب تو چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیشه امروز درساتو فشرده تر کنی تا فردا بیای؟؟؟

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:52 http://vazirnameh.blogfa.com

نه امروز که دیگه گذشت
تو این چند ساعتم نمیتونم همه رو بخونم
آخه خیییلی زیاده
عیبی نداره فوقش بدون من آنلاینتو برگزار میکنی دیگه...

ای باااااااااباااااااا
خب من نمیخوام اینجوری باشه!
اصن هفته ی دیگه انلاینو میذارم.
5شنبه هفته دیگه.
ما میتونیم.من میدونم!خخخخخخخ
آجی گلم ممنووووووون که بودی.
خیلی دلم برات تنگ شده بود عزیزم.
کاراتو ردیف کن هفته دیگه انشاا... بتونی بیای
دوست دارم عزیزم.بای بای

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:58 http://vazirnameh.blogfa.com

ای وااااااااای آخه چراااااااا؟
آبجی به خدا من نمیخواستم به خاطر من به تعویق بندازیش
من که گفتم اصلا ناراحت نمیشم
فردا بذار
باشه ممنون بای

چون من دوست دارم همه بتونن بیان.
میدونم عزیزم.من خودم خواستم اینجوری باشه.تقصیر تو که نیست
هفته ی دیگه میذارم گلم.
قرررررربونت عزیزم.موفق باشی.بای

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:00 http://vazirnameh.blogfa.com

چه زودم پستشو عوض می کنه
آخه عزیز من گفتم که اشکالی نداره!
مشکل از منه که نمی تونم بیام

خخخخخخخخخخخخ
آبجی گلم تا الان چند نفر دیگه هم گفتن نمیتونن بیان.پس چه بهتر که از الان برای هفته ی دیگه خبر بدم که همه برنامه شون رو تنظیم کنن که اگه دوست دارن بیان.
ناراحت نباش خواهر جونم.

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:04 http://vazirnameh.blogfa.com

باشه عزیزم ممنون
خیلی لطف کردی
خوشحال شدم باهات حرفیدم
ای وای راستی داشت یادم میرفتااا
اون شعر پاتوقو نمی خوای دیگه؟
اگه می خوای بنویسم تو وورد بفرستم برات!

خواهش میکنم عزیزم
منم خیلییییییییییی خوشحال شدم.
وای مرسی.زحمت نمیشه برات؟؟؟
ممنووووووووووووووووووووووون

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:05 http://vazirnameh.blogfa.com

دووووست دارم فراوووون
بای بای

من بیششششششششششتر
ممنون که بودی
بای بای

سین جیم پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:07 http://vazirnameh.blogfa.com

نه زحمتی نیست
خخخخخخخخ
دیگه رفتم بای

فدااااااات عزیزدلم.
خخخخخخخخخخخخخ
قربونت.بای بای

فاطمه سیدموسوی جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:55

khoosh ghozasht bedoon man????

چی خوش گذشت؟؟؟؟
آنلاین که نداشتیم عزیزم.
فقط یه کوچولو من و آبجی سحر با هم حرف زدیم.
جای شما و بقیه دوستای گلمون هم خیلی خالی بود.
ناراحت نباش خانومی

لیلا جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:00

سلام فائزه جون. ای وای موند واسه هفته بعد؟؟ نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت!
راستش مهمون داشتیم سرم بدجور شلوغ بود به محض رفتنشون یک راست اومدم اینجا که از قافله عقب نمونم که دیدم نوشته شده موند واسه هفته بعد. خدا کنه لاأقل هفته بعد بتونم بیام. شب خوش عزیزم

سلام عزیزم.آره موند برا هفته ی دیگه.
وای عزیزم.اگه شمرتونو داشتم حتما بهتون خبر میدادم که دیشب آنلاین نداشتیم.ببخشید
چون اکثر دوستای گلمون نمیتونستند بیان گفتم بذاریم برا هفته ی دیگه.همه کاراشون رو ردیف کنن که منتظر همه هستماااا

فاطمه محسنی زاده جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:09

سلااااااااااااااااااام فائزه خودم
خوبی عزیزم؟با درسا چه میکنی؟این هفته هم درگیر امتحانایی....آره؟
خب دیگه چه خبر؟
اِ راستی حتما تمام سعیمو میکنم که برای آنلاین این هفته بیام...انشاالله
دوست دارم بوس بوس

سلاااااام فاطمه خانوم گل.
ممنون.شما خوبی؟با درسا کنار میام ولی اونا نه!!!!
آره اما این هفته خیلی امتحاناتم کمتره خداروشکر.
حتما تمام سعیتو بکنچون همه باید بیاید.منتظرتونم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد