م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

صدا آزاد


داوران مسابقه صدا آزاد معرفی شدند :

داوران این دوره موشکافانه تر قضاوت می کنند:

فریدون خوشنود.همایون رحیمیان.کیوان ساکت.

پیروز ارجمند.افشین یداللهی.محمد حشمتی.سالار عقیلی

بنیامین بهادری.پیام حصیری.بابک زرین.




منبع : سایت صدا آزاد

نظرات 13 + ارسال نظر
مینا زاده حسن جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:42

سلااااااااااااااااااااااام
ارادتمندیم رفیق
خوبی ؟ردیفی؟
حال واحوال چه میکنه ؟ههههههههه
چاکرررررررررررررررررررررررریم

سلااااااااااااااام
قربان شما
ممنون خوبم.شما چطوری؟
عزیز مایی شما

معصومه شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:22

مباااااااااااارکه....

ممنووووووووووون

مهشید شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:42 http://sokoteharf.blogfa.com

سلام فایزه جان چطوری گلم وای یا خدا از الان استرس گرفتم خدا کنه منم جز کاندیدا باشم الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی....

سلام عزیزم.ممنون.شما خوبی؟
چه جااااالب.مگه شما هم شرکت کردی توی مسابقه صدا آزاد؟؟؟
خیلی عالیه.توکلت بر خدا.انشاا... که جزء کاندیداها میشی حتما.برات آرزوی موفقیت دارم

زهرا شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:46 http://radiojavan88.blogfa.com

سلااااااااااااااااام قربونت برم خوبی آبجی؟
فداتشم ببخشید این مدت نبودم

سلاااااام زهرا خانوم گل.خیلی خیلی خوش اومدی
ممنون خوبم.شما خوبی؟
قربانت عزیز.جات خالی بود

فاطمه قاسمی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:53

سلام آبجی گلم خوبی خوشی سلامتی؟
کلی دلم واست تنگ شده بود.

سلااااااام آبجی عزیزم.شما خوبی؟
منم خیلییییییییییی دلم براتون تنگ شده.برای همممممه.
انشاا... اگه مشکلی پیش نیاد توی آنلاین آخر این هفته همه باید بیاید که هم یه گپ رادیویی داشته باشیم و هم دلتنگی هامون برطرف بشه.

فاطمه محسنی زاده یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:58

سلام چطوری؟
چه خبرا؟خوش میگذره؟
راستی تو ثبت نام میکنی برای اختتامیه؟
یه پستم بذار رفیق جان
دوستت دارم

سلام.ممنووووون.شما خوبی؟
خداروشکر...میگذرونیم
آره حتتتتتما ثبت نام میکنم.
چششششم.حتما.از همه بابت اینکه چند روزه وب به روز نشده معذرت میخوام.گرفتار درس بودم شدید.
منم شما رو دوست دارم.

فاطمه سیدموسوی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:26

سلام دوست من
خوش حال میشم بیای به وبم ودر پست سیروس رجبی نظرتو بگی...

سلام فاطمه جان.
چشم.حتما در اولین فرصت میام.ممنون بابت اینکه خبر دادی

فاطمه قاسمی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:20

سلام آبجی جون هستی الآن میخوام یه خورده باهم حرف بزنیم

سلام عزیزم.بله هستم.با کمال میل...بفرمایید

فاطمه قاسمی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:26

چقدخوب که هستی
آبجی واسه ی اختتامیه ثبت نام کردی؟
راستی تو چه بخش هایی شرکت کردی

و چقدر خوب که شما هستی
نه هنوز.آخه یه سوال پرسیدم از آقای افتخاری منتظر جواب هستم.چون اگه کوچکترین اشتباهی بشه فرصت از دست میره متاسفانه.
من فقط وبلاگ.
شما شرکت کردی برای اختتامیه؟

فاطمه قاسمی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:34

نه چون مشخص نیست بتونیم بریم
امیدوارم توبتونی بری جای ماروهم خالی کنی
خب چه خبرا؟ چیکارا میکنی؟

فکر میکنم بشه ثبت نام کرد اما اگر مشکلی پیش اومد نرفت!
من این مورد رو هم میپرسم.برای هممون مهمه.
ممنون.انشاا... که همه با هم میریم.نگران نباشید
سلامتی.به شدت درگیر درسم!شما چه خبرا؟

فاطمه قاسمی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:42

امیدوارم هممون باهم بریم چقدعالی میشه
آبجی استرس نداری شما؟من خیلی استرس دارم
آبجی داری تو سایت پاتوق هم کامنت میذاری؟

انشاا... من که از خدامه.
آره خیلی استرس دارم.ولی خب نمیشه که یک ماه رو با استرس سر کرد!!کم کم عادی میشهولی نه!به نظرم عادی نمیشه.تازه جالبیش اینجاس که اول کاندیداها معرفی میشند بعدا روز اختتامیه برنده ها!!!!!این دیگه خیلی استرس داره.
نه الان کامنت نمیدم.آخه دارم وبمو روبه راه میکنم.

فاطمه قاسمی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:50

من که مطمئنم کاندیدا نمیشم پس درنتیجه استرس بعدش وندارم
آره دیدم خیلی پست خوبی گذاشتی

نه اصلا این حرفو نزن.نا امیدی بدترین گناهه!پس اصلا امیدت رو از دست نده آبجی.شما تمام تلاشت رو کردی مطمئن باش به اندازه تلاشت حتما جواب میگیری!نباید مقایسه کنی اثرت رو با بقیه اثر ها.چون هر اثری با خودش مقایسه میشه.اینکه تا چه سطحی خوبه مد نظر هست.مطمئنا وب شما هم خیلی پر محتواست.
ممنون از شما.مرسی که کامنت دادین

فاطمه قاسمی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:01

ممنون آبجی چقد به من امید دادی
امیدوار شدم توکل برخدا
خواهش میکنم آبجی
مزاحمت نباشم واسه ی آنلاین آخر هفته بهم خبربده
خیلی خوشحال شدم باهات حرف زدم
ایشالا برنده وبلاگ بشی به خدا ازصمیم قلبم میگم
شبت بخیر آبجی جون

قربان شما.من چیزایی رو گفتم که یه زمانی به خودم گفتم و باعث شد مثل شما امیدوارم بشم.
توکل بر خدا...
شما مراحمی همیشه...چشم حتما خبر میدم.منتظرتون هستم.
منم خیلی خوشحال شدم بعد از کلی وقت باهم حرف زدیم.به آبجی زهرا سلام برسون آبجی عزیزم.
واقعا ممنونم از لطفت.شرمنده میکنید منو.انشاا... شما هم برنده میشید.
شبتون بخیر.ممنون که بودید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد