م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

گفت و گوی رادیویی


امشب ساعت 21 تا 22 دور هم جمع میشیم و

درباره رادیو جوان حرف میزنیم.

منتظر همه هستم.

به هرکسی که فکر میکنید نمیدونه خبر بدید.

ممن‍ــــــــــــــــون


نظرات 19 + ارسال نظر
فاطمه محسنی زاده جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:26

سلام خوبی؟تو الان اینجایی؟من فک کردم میری آنلاین پاتوق
ببخشید من رفتم اونجا اگه اینجایی بیام اینجا

سلام.ممنون خوبم.شما خوبی؟
آن پاتوق هم هستم اما اینجا هم پاتوقه!!!!ولی هیچکس نیومده!!
خوش اومدی.من هستم.

مهدیه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:34

سلام!من هم هستم!

سلام.
خوش اومدی
ولی بچه ها نیستند.
زمان آنلاین هم کوتاه تر شده.

مهدیه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:36

ای بابا حالا ایشالا تو همین زمان کوتاه بیان چند نفر

ایشالا.من که منتظرشونم.

فاطمه محسنی زاده جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:37

قربانت
الان دقیقا باید راجع به کجای رادیو حرف بزنیم؟

الان دقیقا راجع به برنامه ها.
عملکردی که دارند ، این که شما به عنوان شنونده راضی هستین یا نه و اینجور بحث ها.

فاطمه محسنی زاده جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:41

سلام مهدیه جون

من فعلا خیلی کمتر رادیو گوش میدم
الانم چون محرمه یه وقفه تو بعضی برنامه ها افتاده و یه تعدادی شون ول شدن فعلا
من قهوه قند پهلو رو دوس دارم
شباشبو شنیدی این هفته؟خیلی باحال بود

منم همینطور
این روزا واقعا فرصت شنیدن رادیو رو ندارم.دلم هم خیلی تنگ شده برای شنیدن برنامه ها
قهوه قند پهلو عالیه.یه ایده ی جدید توی برنامه سازیه.موافقی؟البته نه خیلی جدید.اما خب خیلی وقت بود اینجور برنامه ای نشنیده بودیم.
نه متاسفانه نشنیدم.چی بود موضوع؟

فاطمه محسنی زاده جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

موضوع شون چرا بود
هرکس زنگ میزد یه چراهایی که تو ذهنش بودو میپرسید
خیلی باحال بود
ولی من نضبطیدم
آ سد حینم چن تا بوق زد
انقد باحال بود
بوق کامیون و کشتی و .....

چه جاااااالب
عجب برنامه ای رو از دست دادم.حیف...
آقای اسماعیل پور هم که حرف ندارن.
ممنون که گفتی.

مهدیه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:48

سلااااااااام فاطمه خانم!
واااااای من هم نمیتونم خیلی رادیو گوش بدم!مدرسه جمعه ها از ساعت 8المپاد ریاضی گذاشته...من برنامه معجون و خیلی دوست داشتم حالا چی کار کنم؟!!

درس امون نمیده ما یه ذره رادیو گوش بدیم.پارسال و چند ماه پیش چقدرررررررر رادیو میشنیدیم.یادش بخیر
عیبی نداره.میتونی از ایران صدا بشنوی برنامه رو.

سین جیم جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:48 http://vazirnameh.blogfa.com

سلاااااااام آبجی
من نمی دونستم آنلاینت امروزه
ببخشید

سلام عزیزم.
خوش اومدی
عیبی نداره عزیزم.

سین جیم جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:52 http://vazirnameh.blogfa.com

رادیو جوانو که دیگه کم می شنوم
ولی اون برنامه هایی رو که دوسشون دارم هنوزم شنونده شونم

شبکه ی رادیویی دیگه ای رو هم میشنوی؟
آره.منم هنوز برنامه های سابق رو تا جایی که بتونم میشنوم.اما برنامه های جدید رو خیلی کم تونستم بشنوم متاسفانه.

مهدیه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:53

به به سلام خانم شاعر!

بلللللللله

سین جیم جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:56 http://vazirnameh.blogfa.com

شبکه رادیویی دیگه نه ولی قبلن میشنیدم
مثلا رادیو قرآن

آها.آفرین.خیلی عالیه.

فاطمه محسنی زاده جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:57

سلام سین جیم جون چطوری؟
ببخشید کامنتام کمه آخه اونجام فعالم و البته چند جای دیگه خخخخخ

خواهش میکنم.
قرار شده هر هفته آنلاین داشته باشیم اگه مشکلی پیش نیاد.هفته های بعدی هم منتظرتونم.

مهدیه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:59

ای خدااااااااااااااااااااااااااااا
بچه ها شرمنده من باید برم!
ببخشیدها!!خیلی دوس داشتم بیشتر بمونم ولی نمیشه!

عیبی نداره عزیزم.
منم 10 دقیقه دیگه هستم.
دشمنت شرمنده.ممنووون که بودی.
این هفته نشد گپ رادیویی پرباری داشته باشیم.انشاا... هفته ی بعدی.
ممنون از حضورت.

مهدیه جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:01

خدافظ!

خداحافظ دوست گلم.

سین جیم جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:02 http://vazirnameh.blogfa.com

جدی هرهفته؟؟؟؟
آخجون
جمعه ها آنلاین داری یا 5 شنبه ها؟

آره هر هفته.
هم 5شنبه و هم جمعه البته نه توی یه هفته!
منظورم اینه که بستگی داره به نظر بچه ها که کی میتونن بیان.

سین جیم جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:06 http://vazirnameh.blogfa.com

آها باشه مرسی ازت آجی گلم

خواهش میکنم عزیزم
مرسی از شما.

فاطمه محسنی زاده جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:31

آره خوبه هر هفته
این هفته درست و حسابی نشد آن باشیم ببخشید عزیزم
ایشالا جبران میشه

بله این هفته نشد.
خواهش میکنم.عیبی نداره.
انشاا...

راضیه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 http://http://hasan-esmaeilpur.blogfa.com/

عه ! من نمیدونستم وگرنه دیشب میتونستم بیام !!! حیف !!!
آپم فائزه جون !

من از هفته ی پیش خبر داده بودم اما خب کسی نیومد!!!
چشم.حتما در اولین فرصت میام.

مریم شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:29

سلام میتونی کدقفل راست برام بزاری اینجا برا وبم میخوام
البته تبلیغ نداشته باشه

سلام
بله چرا که نه
نه تبلیغ نداره.
اینم از کد
<script language=JavaScript>
var message="";
///////////////////////////////////
function clickIE() {if (document.all) {(message);return false;}}
function clickNS(e) {if
(document.layers||(document.getElementById&&!document.all)) {
if (e.which==2||e.which==3) {(message);return false;}}}
if (document.layers)
{document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);document.onmousedown=clickNS;}
else{document.onmouseup=clickNS;document.oncontextmenu=clickIE;}
</script>
<a href="http://www.abzarblog.com/"></a>

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد