م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

گپ و گفت


سلام

جمعه 8 آذر ساعت 9 شب قرار بود که یه گفت و گوی آنلاین


 داشته باشیم ، اما متاسفانه فقط چند تا از دوستامون اومدند.

که من از همه ی عزیزانی که زحمت کشیدند و اومدند و همچنین

کسایی که نیومدند بی نهایت تشکر میکنم

اشکال از من بود که اطلاع رسانیم کم بود اما خب فکر میکردم

 چون هفته ی قبلش کنسل شد و افتاد این هفته همه میاید

بگذریم.این چیزا مهم نیست.مهم بودن و همراهی شماست

قراره که اگه خدا بخواد هر هفته 5شنبه یا جمعه آنلاین باشیم

و با هم درباره برنامه های رادیو جوان و خبرهایی که درباره ی رادیو جوان

شنیدیم گپ بزنیم.پس از الان بگم که هفته ی دیگه 5شنبه یا جمعه

 آنلاین خواهیم داشت اگر مشکلی پیش نیاد.

حتما روز و ساعت دقیقش رو بهتون خبر میدم.

منتظر حضورتون هستم.

ممن‍ــــــــــــــــــــــون

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه محسنی زاده یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:51

سلام عزیزم خوبی؟
من اون شب نمیدونستم چه ساعتی آن داری....چون هفته پیش گفتی ساعت 10 فک کردم این هفته م ساعت 10 گذاشتی که بعد فهمیدم نه زودتر بوده....به هر حال معذرت میخوام نشد زیاد دور هم باشیم
ایشالا هر هفته میام چند دیقه ای دور هم باشیم

سلام آبجی گلم.ممنون خوبم.شما خوبی؟
آره.درست میگی.مشکل از اطلاع رسانی من بود.واقعا ببخشید که نگفتم بهتوننه من معذرت میخوام.
ایشالا.منتظر همه هستم.

آرش لقمانی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 http://http://radiojavani.persianblog.ir/

سلام دوست من
مثل همیشه با مطالب خوب بروز هستید. از اینجا رد میشدم گفتم سلام و عرض ادبی کنم [لبخند]

سلام آقای لقمانی گرامی
ممنون از لطفتون.
خیلی خیلی خوش اومدید.
بازهم تشریف بیارید.خوشحال میشم.

فاطمه سیدموسوی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:15 http://radiojavanf88.blogfa.com

سلامــ...
عزیزمــ باورکن نمیدونستـــمــ...!!!!!!
خواهشا این چند هفته آنلاین نذار چون امتحان دارم نمیتونـــم بیام شرمنده میشـم...

سلاااااام
عیبی نداره عزیزم.خیلیا نمیدونستند.
خودمم امتحاناتم بیشتر از توئه اما خب یک ساعت رو میشه وقت گذاشت.این چه حرفیه؟دشمنت شرمنده.انشاا... که میتونی بیای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد