م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

ویرایش ثبت نام اختتامیه جشنواره جوانه



دیگه نگران نباشید!!!

اگر برای اختتامیه جشنواره جوانه ثبت نام کردید اما ثبت نامتون

صحیح نبوده و اشتباهی کردید میتونید از اول دی ماه ثبت

نامتون رو ویرایش و اصلاح کنید.




به گزارش ستاد خبری جشنواره جوانه امکان ویرایش ثبت نام برای شرکت

 در اختتامیه جشنواره جوانه از اول دی ماه فراهم خواهد شد و

ثبت نام کنندگان میتوانند بعد از ویرایش اطلاعات ، پرینت کارت ورود

به مراسم خود را دریافت کنند.به این ترتیب اگر کسی در جشنواره

 کاندید نشده باشد
میتواند اطلاعات خود را ویرایش کند.

گفتنی است برای تمام کاندیداها و دو همراه امکان شرکت در

جشنواره وجود دارد منوط به مراجعه به سایت

 و دریافت کارت ورود به مراسم.








نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه محسنی زاده سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:54

وااااااااااااااای من ثبت نام نکردم
برم همین الان ثبت نام کنم

منم هنوز ثبت نام نکردم.و فکر نکنم حالا حالا ها ثبت نام کنم!
ثبت نام کردی؟

مینا زاده حسن چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:32

سلااااااااااااااااااااام بر فائزه جون خودم
چطور مطوری دوست خوبم ؟
اوضاع واحوال خوووووووووبه ؟
ایشالله همیشه شاد وسرزنده باشی رفیق
اومدم بگم قرار آنلاین که یادت نرفته شدیدا منتظرتم 20 آذر جشن تولد داریم
حتما بیای ها
ارادتمند

سلااااااااااااام مینا خانوم گل
من خوبم.شما چطوری؟
ممنون و همچنین شما دوست گلم.
نه مطمئن باش اصصصصلا یادم نمیره اما ممکنه نتونم بیام آخه اونروز خودم هم دوتا تولد دارم!تولد آقای اینانلو هم پیش پیش مبارک.ممنون که گفتی

فاطمه محسنی زاده پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:30

آره دیگه ثبت نام کردم

چه عالی.انشاا... که بری و حسابی بهت خوش بگذره.موفق باشی

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:04

سلام به آبجی مهربونم خوبی گلم؟
چه خبرا؟
ثبت نام کردی آبجی ؟
آبجی چرا خبرمون نکردی واسه ی آنلاینت
فردا انلاین داری چه ساعتی؟

سلام آبجی گلم.شما خوبی؟
سلامتی.شما چه خبر؟
نه آبجی.متاسفانه هنوز نه.نمیدونم اون روز امتحان دارم یا نه که به احتمال زیاد دارم.
شما ثبت نام کردین؟
ببخشید.فردا شب ساعت 9 انشاا...

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:03

مرسی منم خوبم/سلامتی
نه من هنوز ثبت نام نکردم منتظرم ببینم زهرا امتحان داره یانه
مشخص نیست بتونیم بریم یانه.
اگه بتونم حتما میام فرداشب آبجی دوست داشتنی خودم

خداروشکر...
ایشالا که امتحان نداشته باشه و بتونید برید.
من اگه بخوام بتونم بیام باید از 21 تا 24 امتحان نداشته باشم که این یه جورایی غیر ممکنه.
منتظرتونم.خوشحال میشم تشریف بیارید آبجی های گلم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد