م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

آنلاین!


سلام

امشب ساعت 9 تا 10 منتظرتونم.

قراره با هم از رادیو جوان بگیم خصوصا جشنواره جوانه.

راستی لطفا برای آنلاین هفته بعد هم موضوع پیشنهاد بدید و

بگید دوست دارید راجع به چی حرف بزنیم.

موضوع پیشنهادی من :

" دغدغه های فکری دوران جوانی "

موضوع پیشنهادی شما چیه؟

منتظر نظراتتون هستم.


نظرات 29 + ارسال نظر
فاطمه سیدموسوی پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:47

سلامــ
امیدوارمــ حتما بتونمــ بیامــ آجی

سلام
انشاا... که میتونی بیای عزیزم.منتظرم

مهدیه پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:22

به به آنلاین!!!من هم میام!!!
موضوع هفته بعد هم خوبه!!
من خودم کلی دغدغه دارم!والا!..

چه عالی.ممنون که میای
خب پس یه رای مثبت درباره موضوع هفته ی بعد.
ممنون بابت نظرت

مهشید جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:10 http://sokoteharf.blogfa.com

سلام خانمی چطوری میگم یه فضولی گنده منوتو تو یه شهریم دقیقا هم مقطعو هم سنیم احیانن مدرسه ی شما 4 شنبه جایی نبرنتون؟مثلا اردوی آمادگی دفاعی...

سلام مهشید خانوم گل.
خوبم.شما چطوری؟
نه مدرسه ی ما رو نبردن.اما مدرسه ی یکی از دوستام رو بردن

فاطمه قاسمی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:59

سلام به آبجی گلم خوبی؟
هستی آیا؟

سلاااااااااام آبجی فاطمه ی عزیز.
خوبم.شما خوبی؟بللللله هستم.خوش اومدین

فاطمه قاسمی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:10

مرسی منم خوبم
ممنوووون

خداروشکرررررر.

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:11

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام منم اومدم!

سلااااااااااام
خیلی خوش اومدی

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:15

سلام به فاطمه خانوم!زهرا جون کووووو؟!

راس میگه.زهرا کو؟؟؟

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:19

خوب از کجای رادیو جوان شروع کنیم؟

اول از همه بریم سراغ برنامه ها.
خوبه؟
شما دوست دارین از کجا شروع کنیم؟
جشنواره؟برنامه ها؟عوامل برنامه ها؟مسئولین رادیو جوان؟و...

فاطمه قاسمی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:20

سلام مهدیه جان
آبجی درمورد چی حرف بزنیم
ببخشید آبجی دیر به دیر کامنت میذارم اخه دارم با گوشی کامنت میذارم یه خورده سخته

درباره رادیو جوان.هرچیزی که توی دلتون هست.هرچیزی که مدت هاست ذهنتون رو مشغول کرده و دوست دارید راجع بهش حرف بزنید.
نه عزیزم عیبی نداره

فاطمه قاسمی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:23

زهرا هم پیشمه سلام بهتون میرسونه مثلا داره درس میخونه خخخ

سلااااااااااامت باشه خواهر عزیزم.
خخخخخخخخ
آبجی مهم نیته!که آبجی زهرا هم نیتش درس خوندنه!

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:25

برنامه ها؟!
راستش خیلی از برنامه ها هستن که من نمی پسندم نسبت به کنداکتور قبلی!خیلی از برنامه ها هم هستن که کمبودشون تو کنداکتور احساس میشه!

چه برنامه هایی رو دوست نداری و فکر میکنی نسبت به قبل خوب نیستن؟فکر میکنم یکی از برنامه ها که کمبودش احساس میشه شباشب سابق باشه!!

فاطمه زاهدی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:32 http://www.fatemezahedi.blogfa.com

سلام به همگی و فائزه عزیز
خوبین انشا اله؟

بهههههههه بهههههه آبجی فاطمه گل
سلاااااام.
ما خوبیم.شما خوبی؟
خیلی خوش اومدی

فاطمه زاهدی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:37 http://www.fatemezahedi.blogfa.com

ممنونم
خوبی خودت فائزه جان
چه خبر و احوال؟

ممنون.منم خوبم.شکر...
سلامتی.شما چه خبر؟

فاطمه قاسمی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:37

درسته مهم نیته
خب راجع به رادیو من چون زیاد این چند وقته نتونستم رادیو گوش بدم ولی به نظرم بعضی برنامه های جدید خوبه مثلا رادیو من که خیلی عالیه آبجی تو گوش میدی رادیو من؟

بلللله
فکر میکنم خیلیامون خیلی وقته نتونستیم رادیو رو مثل سابق بشنویم.
رادیو من رو تا حالا متاسسسفانه نشنیدم.اما خیلییییییییی تعریفشو شنیدم و واقعا دوست دارم بشنوم.

فاطمه قاسمی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

سلام فاطمه جان خوبی؟

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

آره دقیقا!شباشب یکی از اوناست من و جوان،معمولی نیست،...
مثلا من با توجه به شناختی که از برنامه های حامد مرادیان دارم فک میکنم بوم رنگ باید خیلی بهتر از این باشه!
یا اینکه خیلی بده هر روز رادیو همراه اون هم توی عصر پخش میشه!چون این برنامه نسبتا جنبه تبلیغاتی داره دیگه!
حالا اینا نظر منه شاید بقیه موافق نباشن!

آره باهات موافقم.
من و جوان هم واقعا عالی بود.
نمیدونم چرا وضعیت این شکلی شده!شاید رادیو جوان انقدر عملکردش عالی بوده که سطح توقع ما به شدت بالا رفته و الان که یه کوچولو ضعیف شده ما ناراحتیم و یا شاید هم رادیویی که برای ججون های این مملکت کار میکنه و به اسم جوون هاست ب‍ــــــــای‍ــــــد عملکردش همیشه عالی باشه!!

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:49

اما رادیو من،قهوه قند پهلو نسبت طلایی
جزو برنامه های جدیدیه که دوست دارم

خداییش این برنامه ها واقعا عالی هستن.
واقعا نمیشه گفت کدومشون از همه بهترن.البته من این رو با شناخت نسبی که دارم از برنامه ها میگم شاید اگه بیشتر بشنومشون نظرم چیز دیگه ای بشه!

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:55

یه سوال!کاندیدای جشنواره کی معرفی میشن؟!

کاندیداها روز 10 دی اسامی شون توی سایت جشنواره اعلام میشه.

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:00

خوب ساعت هم ده شده دیگه کم کم باید بریم؟!

نه تا 10 و نیم هستیم.

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:04

عاقا فاطمه قاسمی و فاطمه زاهدی کوشن؟!

نمیدونم والا!!!!!!!!!

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:06

راستی این پخش زنده رادیو هم خیلی خوبه!مرسی!

خواهش میکنم.
خداروشکر که راضی هستین

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:09

ولی زمان برنامه های کنداکتور جدید ی جوریه که من هیج جوره نمیتونم برنامه های مورد علاقه مو بشنوم!

دقیقا برای منم همینطوریه.اکثر برنامه ها ی جدید ساعت پخششون جوریه که ما مدرسه ای ها نمیتونیم بشنویم.یا مدرسه ایم یا درس داریم و ...

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:11

فردا هم اسامی داورای جشنواره اعلام میشه!

آره.چقدر هیجان داریم بدونیم داوران چه کسایی هستند.

مهدیه جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:15

خوب خیلی خوب بود!ببخشید زحمت دادیم!
تا هفته های بعد خدافظ!

ممنونم که زحمت کشیدید و اومدید.
گفت و گوی خوبی بود.
ممنون از همه.
خدانگهدارتون باشه.

فاطمه سیدموسوی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:49

چرررررررررراااا؟؟؟

فاطمه محسنی زاده شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42

سلام عزیزم خوبی؟
ببخشید من اصلا خونه نبودم وگرنه حتما میومدم
حیف شد ببخش عزیزم

سلام آبجی گلم.شما خوبی؟
عیبی نداره گلم.جات خالی بود.جای خیلیا خالی بود.
خواهش میکنم عزیزم.انشاا... آنلاین های بعدی

دعوتنامه

سلام
این یک دعوتنامه رسمی است :

شما به بزرگترین تولد خوش خنده ترین گوینده رادیو جوان ، ابوالفضل اینانلو دعوتید.
در قرار آنلاین ما رو با حضور پر مهرتون همراهر کنید.

شگفتانه ما : رونمایی از پستی ویژه

زمان : چهارشنبه 20 آذر ماه 1392 ساعت 22 الی 24

مکان : www.havadaraninanloo.blogfa.com

سلام.
ممنووووووون بابت این دعوتنامهی رسمی و جالب!
چشم.اگه بتونم مطمئن باش میام.

فاطمه قاسمی شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43

سلام آبجی گلم خوبی؟
آبجی بابت دیشب معذرت میخوام شرمنده اینترنتم قطع شد نتونستم کامنت بذارم
بازم ببخشید خیلی ناراحت شدم

سلام آبجی عزیزم.شما خوبی؟
عیبی نداره عزیزم.دشمنت شرمنده باشه.این حرفا چیه؟
فدای سرت.ناراحت نکن خودتو.انشاا... آنلاین های بعدی

لیلا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:24 http://baran-asheghaneh

سلام فائزه جونم. شرمنده که من نتونستم به آنلاین ها بیام. خیلی دلم میخواست ولی متأسفانه نشد.
این موضوع خیلی خوبه. واقعاً که چقدر دغدغه داریم ما جوونا.
راستی فائزه حالا تو جوانی یا نوجوان؟

سلام آبجی لیلا ی گل و دوست داشتنی
دشمنتون شرمنده.انشاا... آنلاین های بعدی
خداروشکر که با موضوع موافقین.
من نوجوانم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد