م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

تول‍ـــــــد


20 آذرماه
 
تولد یکی از خوش صدا ترین گویندگان رادیو جوان

کسی که با برنامه هایی که اجرا کردند خاطره های خوش زیادی داریم.

کسی نیست ج‍ــــــــــز

" اب‍ـــــوالفض‍ـــــــل این‍ـــــــــــانلو "


آقای اینانلو تولدت‍ـــــون مب‍ــــــــــــــــارک

براتون آرزوی بهترین ها رو داریم.


نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه محسنی زاده سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:02

سلاااااااااااااااااام چطوری گلم؟
به به تولد
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
وااااااااااااای چقده خوشحاااااااااااالم
بعد عمری میخوایم بریم جشن تولد

سلاااااااااام آبجی عزیزم.من خوبم؟شما چطوری؟
تولدشون مباااااااااااااارک
آره.بعد از کللللللی وقت تولد داریم.

فاطمه قاسمی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:42

سلام آبجی جون
منم تولدشون و تبریک میگم ایشالا 1000ساله بشن

سلام آبجی گلم.
بل‍ــــــــــه.ایشالا

فاطمه قاسمی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:45

آبجی اینقدرناراحت شدم امتحانات 23تموم میشه کاش میتونستی میرفتی ما که فکرنکنم بتونیم بریم

عزیزمی شمامن که خیلی ناراحت شدم.حداقل اگه از اولش میدونستم 23 امتحان دارم اینقدر که الان ناراحتم ناراحت نمیشدم!معلممون که گفت 21 من از خوشحالی داشتم بال در میاوردم!!!!!!!!!!
ینی هنوز امتحانات زهرا معلوم نیست؟یا کلا نمیتونید؟
آخی.حی‍ـــــــف

مهدیه چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:59

هوووووووووو تولدشون مبارک!

مب‍ــــــــــــــــارک

فاطمه سیدموسوی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:09

تولدشون مبارک...

بلی بلی.
تولدشون هزاران بار مبارک

هانیه شالباف پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 http://radiojavan-88.persianblog.ir

سلاااااااااام فائزه جونممم....خوبی؟؟؟
حسابی شرمندم کامنت نمذارم.بخدا انقدر امتحان دارم که نیم ساعت بیشتر نمیتونم بیام نت
ایشالا وبت منتخب شه خودتم بری جوانه عزیزم:)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وایییی دقت کردی تونستم کامنت بذارم...؟خداروشکرررر ادب شد

سلاااااااام هانیه خانوم گلم.
من خوبم.شما چطوری؟
دشمنت شرمنده.منم واقعا معذرت میخوام که خیلی وقت بود وب همه ی شما کامنت نمیدادمایشالا که امتحاناتت رو خوب بدی و بعد با خیال راحت بیای نت
ممنوووووووون عزیزم.ولی نمیتونم برم
آره!!!!خداروشکرررررررر

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51

سلام آبجی جون
هم امتحانات زهرا مشخص نشده و هم اینکه نمیتونیم بریم متاسفانه
آبجی جون دیگه ناراحت نباش نبینم ناراحت باشی
ایشالا درجشنواره هم برگزیده میشی
ایشالا جشنواره بعدی هم باهم میریم

سلام ابجی گلم.
آخی.چه بد.کاش میتونستید برید.حیف شد.
چشم آبجی گلم.دیگه ناراحت نیستم
ممنون از لطفتون.انشاا... هم شما و هم آبجی زهرا توی جشنواره برگزیده بشید
انشاا... من که از خ‍ــــــــدامه

فاطمه سیدموسوی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:56

سلامــ دوست عزیز
آپمــ

سلام گلم.
چشم.در اولین فرصت میام.

فاطمه قاسمی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:17

چشمت بی بلا
آورین آبجی حرف گوش کنم

قرررررربونت برم آبجی عزیزم

فاطمه محسنی زاده پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:14

ای وااااااااااااااااای تو اون روز امتحان داری؟
چقد حیف شد....منم ثبت نام کردم ولی رفتنم قطعی نیس...بیشتر احتمال نرفتنم هست تا رفتن....انقده ناامید شدم....اصن دیگه امیدی ندارم که بتونم برم تهران چه برسه به رادیو
ای خداااااااااااا من میخوام برم تهرااااااااااااان

آره دقی‍ــــــــقا همون روز امتحان دارم
آخی.عیبی نداره.خودتو ناراحت نکن.امید داشته باش حتی اگه درصد رفتنت صفر باشه!خیلی از ما دوست داریم بریم و نمیتونیم

مهشید جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 http://sokoteharf.blogfa.com

آخییییییییییییییییییییی الهی خوب چرا تو پاتوق شبانه رو نکردن من اگه بودم برنامه رو رو سرم میذاشتم.....راستی فاىزه دیدی امتحانامون شد دقیقا تا 23 دی البته امیدوارم بتونم برم

نمیدونم والا.ولی اونشب خیلی برنامه ی شادی بود.
آررررره.حالا چیکار کنیم؟؟؟؟؟
به نظرت نمیشه با مدرسه صحبت کرد یه روز دیگه امتحان بگیرن ازمون؟؟؟

مرجان یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 http://ferquence.blogfa.com

اگر اهل شنیدن برنامه های رادیوئی هستی( بخصوص رادیو جوان )؛با مطالبی پیرامون ارتباط رادیو و مخاطبین جوان به روزم.
در صورت تمایل نظرخودتون درج کنید.
سپاس از حضورت.

سلام خانوم فرحمند عزیز.
چقدر عالی.ممنون که خبر دادید

مهشید پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:19 http://sokoteharf.blogfa.com

سلام فاىزه جان چطوری ببین برا امتحانا اولا من شک دارم تو جشنواره باشم دوما اگه میخوای بری 23 که صبح امتحان میدی دیگه شب جشنوارس البته اگه فردا امتحان نداشته باشی اگه داشته باشی و غیبتت موجه باشه میتونی با مدیرت صحبت کنی....

سلام مهشید خانوم گلخوبم.شما خوبی؟
آره درست میگی.نمیدونم چی میشه.سعی خودمو میکنم.آخه خیلی دوست دارم برم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد