م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

صدا آزاد


چند تا عکس از مراسم اختتامیه دومین مسابقه صدا آزاد براتون گذاشتم.

برای دیدن عکس ها کلیک کنید.

سومین دوره این مسابقه هم به زودی برگزار میشه.





نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه محسنی زاده سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05

الان باز نشد بعد دوباره امتحانش میکنم شاید مشکل از مرورگرم باشه
ممنون دوستم

جدی؟
خواهش میکنم.
انشاا... که درست بشه.آخه من امتحانش کردم درست بود.

مهدیه چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:19

مراسمش عاااااااااااااااالی بود دستشون درد نکنه!

شما رفته بودی؟
مسلما همینطوره

مهدیه چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:47

بله من رفته بودم!

چه عااااالی
خوش به حالت

فاطمه محسنی زاده جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:10

سلام خوبی؟
عکسا رو دیدم مشکلی نداشت حتما اون موقع مرورگرم مشکل داشته که نشده بود
ممنون خیلی خوب بود....من خیلی دوست داشتم میرفتم برا اختتامیه ش

سلام.ممنون.شما چطوری؟
خب خداروشکر که مشکلی نداشت
خواهش میکنم.ما کلا همش دوست داریم توی مراسم مربوط به رادیو جوان باشیم اما نمیشه!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد