م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "
م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

م‍ــــــوج ب‍ـــــــرت‍ــــــر

" رادی‍ــــــو ج‍ـــوان ~ رادی‍ــــــوی ج‍ـــوان "

رادیو من


مهران دوستی ، رادیو من و شب یلدا

" مهران دوستی شب یلدا منتظر همه ی شماست "





امسال شب یلدا رادیو من داریم.

پای صفحه رادیو من میشینم تا توی قسمت " یلدای من "

با شما یلدامو جشن بگیرم.

پس قرار ما شب یلدای 1392 ساعت 10 تا 11 شب


" مه‍ـــــــــــران دوس‍ـــــــــتی "



نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه سیدموسوی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:31

هورا شب یلدا با استاد رادیو

بل‍ــــــــــــهچقدر خوب میشه.ولی من فک نکنم بتونم بیام

معصومه جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32

ابجی فائزه منتظر حضور یلدایی قشنگت هستم...

چشم.نمیدونم چرا وبت باز نمیشه برام!!!!وب خودمم باز نمیشه!

سعید غزنوی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 http://radiojavane.blog.ir/

سلام خانم عباسپور ممنون از اطلاع رسانی
لحظه های امشبتون خوش و خرم باشه

سلام آقای غزنوی.خوش اومدید!
خواهش میکنم.
ممنون و همچنین شما

مهدیه جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:05

واااااااااااااااااای چ خوب!خیلی خوش میگذره پس!

شما میتونی بری؟؟
من به احتمال زیاد نمیتونم!

مهدیه جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:56

حالا که دارم فکر میکنم من هم نمیتونم برم اگه هم برم که نمیرم نیم ساعت اخر چون امتحان ترم جغرافیا دارم خیییلی هم زیاده

آره.منم واسه اینکه امتحان دارم نمیتونم برم.ریاضیه.حیف.اگه میشد بریم که خیلی خوش میگذشت.
راستی بچه ها دیگه آنلاین هفتگی نداریم تا 23 دی ماه.اگه نرفتیم اختتامیه بیاین همه با هم اینجا جمع بشیم و اختتامیه رو بشنویم.موافقین؟؟؟

فاطمه محسنی زاده جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:02

سلام خوبی؟
من که فک نکنم برم البته خیلی هم دوست ندارم شب یلدا رو با نت سپری کنم...با خانواده بیشتر حال میکنم....دور همیم میگیم میخندیم....اینجا یهو ممکنه نت قاط بزنه سرعت بره پایین آدم اعصابش به هم میریزه
تو کجایی؟ میری آن؟

سلام.من خوبم.شما چطوری؟
کاملا درست میگی.با خانواده خیلی بیشتر خوش میگذره.گرچه که رادیو جوان هم خانواده ماست.من که امتحان دارم!در کنار خانواده درس میخونم!!!

مهدیه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:06

به به من ک موافقم!!

خب خداروشکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد